Re: Telefon znowu dzwoni.

Data: 2012-10-19 21:08:03
Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Qrczak <q...@g...pl>

dziedzicza i pozostaja w swojej bezboznosci, chyba ze otrzymaja prawo do
dziedziczenia (od kogo?)i wowczas posiadaja dusze i nie sa bezboznikami, chyba ze
posiadajac dusze sa bezboznikami bo grzesza, chyba ze wykaza skruche to zostaje im
wybaczone i nie sa... no mniej wiecej

> Qry nie mogą.

Znaczy inni mogą. O ile leżą w odpowiednich współrzędnych pewnie.

qr.a