Telekomunikacyjne Rachunki w Brajlu - dowcip TP S.A.

1. Data: 2004-06-23 10:18:15

Temat: Telekomunikacyjne Rachunki w Brajlu - dowcip TP S.A.
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Wszystkich Listowiczów!

Czy ktoś może mi podesłać treść oraz numer rozporządzenia dotyczącego
rachunków za usługi telekomunikacyjne w Brajlu?
Otóż na początku kwietnia br. zadzwoniłem na "Błękitną Linię TP" - nie
oczekując jakichś rezultatów, gdzie zamówiłem faktury w Brajlu. Na
początku maja zadzwoniła do mnie panienka od "Narodowego Operatora" i
poinformowała mnie, iż z przyczyn niezależnych brajlowski rachunek za
kwiecień będzie dosłany do 13 tegoż miesiąca. To też mnie nie zdziwiło,
ale postanowiłem nękać 'BL TP' i dzwoniłem tam co kilka dni z
przypomnieniem, że trzynasty minął itp...
Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj po przyjściu z pracy w mojej
poczcie głosowej znalazłem wiadomość od 'Telekomuny'. Zostałem
poinformowany, iż "Rachunków w brajlu nie otrzymam, gdyż
"Telekomunikacja Polska" nie świadczy takiej usługi'.
Ha!!! Czy ja o czymś nie wiem? Czy to rozporządzenie o rachunkach w
brajlu zostało cofnięte?
Napiszcie mi proszę jeśli ja się mylę, ale chętnie z "TP S.A." w tej
sprawie 'powalczę'.
Oczywiście szukałem w sieci tego rozporządzenia, ale chyba nieudolnie,
bo bezskutecznie. Na przykład na stronie 'Niepelnosprawni.Info', gdzie
kiedyś było to rozporządzenie, nie ma go, gdyż ta strona w ogóle nie
działa.
Rzecz jasna na stronach 'PZN' też tego szukałem, ale nie znalazłem.
Z góry dziękuję za wskazówki i pozdrawiam.
Krzysztof Wostal.

--
Garść informacji o osobach niewidomych i słabowidzących:
http://www.informator-onis.xu.pl

2. Data: 2004-06-23 10:35:20

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 12:18:15 l...@p...net
napisał/a

>Rzecz jasna na stronach 'PZN' też tego szukałem, ale nie znalazłem.

Dziwne, bo jest to bez problemu dostępne ba stronach sejmowych.

Załadowałem to na mój serwer również:

www.lauda.pl/D20040158.pdf

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2004-06-23 10:47:06

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 12:18:15 l...@p...net
> napisał/a

> Dziwne, bo jest to bez problemu dostępne ba stronach sejmowych.

Nie dziwne

Apik

4. Data: 2004-06-23 10:58:16

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 12:47:06 Apik napisał/a

>Nie dziwne

Czemu?

Adam Pietrasiewicz

5. Data: 2004-06-23 14:39:15

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 12:47:06 Apik napisał/a

> Czemu?

Bo Internetowy System Informacji Prawnej
http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html istnieje sporo lat i tam są
wszystkie dzienniki ustaw od 1918 roku. Często tam też są ujednolicone
ustawy czy rozporządzenia. Nie raz z niego korzystałem.

A teraz mnie zdziwili, bo on bardzo wolno działał, a teraz m w mig się
otworzył i ma ładniejszą oprawę graficzną, prostą i funkcjonalną. Jedyną
wadą było to że strony w formacie adobe były skanami, i nie można wydobyć
tekstu, plusem tego jest utrudnienie zmiany zawartości treści. I tu też mnie
spotkała niespodzianka, już jest to normalny tekst.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2004-06-23 14:52:54

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 12:47:06 Apik napisał/a

> Czemu?

Jacek Kruszniewski odpowiedział :)
Apik

7. Data: 2004-06-23 18:19:58

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 16:39:15 Jacek Kruszniewski
napisał/a

> [...]

>wszystkie dzienniki ustaw od 1918 roku. Często tam też są ujednolicone
>ustawy czy rozporządzenia. Nie raz z niego korzystałem.

Zaistniało jakieś nieporozumienie.

Ja z serwera sejmowego również korzystam i wydawało mi się oczywistym,
że tam własnie kazdy będzie szukał zawartości Dzienników Ustaw.

Dlatego, jak pan Wostal napisał, że szukał wszędzie i nie znalazł, to
napisałem "Dziwne" gdyż wydawało mi się dziwne, że nie rozpoczął
szukania od stron sejmowych, pisząc, że szukał wszędzie i nie
znalazł.

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2004-06-23 18:34:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Listowy" <l...@p...net> napisał w wiadomości
.net...
> bo bezskutecznie. Na przykład na stronie 'Niepelnosprawni.Info',
gdzie
> kiedyś było to rozporządzenie, nie ma go, gdyż ta strona w ogóle nie
> działa.
-------------------------
Gdyby się użyło adresu : http://www.niepelnosprawni.info/labeo
to strona się otwiera... Akurat "Integracja" nie jest organizacją
budzącą mój zachwyt, ale ich portal istotnie trochę użytecznych
informacji zawiera, czy akurat jest tam to, o co chodzi nie
sprawdzałem.
Zdrówko!
--
Zbig A G

9. Data: 2004-06-24 16:06:26

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisałem "Dziwne" gdyż wydawało mi się dziwne, że nie rozpoczął
> szukania od stron sejmowych, pisząc, że szukał wszędzie i nie

No fakt - źleśmy się zrozumieli :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2004-06-24 16:15:32

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krzysztof Wostal.
>
> --
> Garść informacji o osobach niewidomych i słabowidzących:

------------------
Witam,
interpretacja rozporządzenia dotycząca udogodnienia dla ON w korzystaniu z
usług telekomunikacyjnych jest na tej stronie:
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/7964

Pozdrawiam
Bogusława

Lato