Re: Telewizja p[okazała...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 9 Dec 2018 07:24:56 -0800 (PST)
Subject: Re: Telewizja p[okazała...
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu sobota, 8 grudnia 2018 23:27:58 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324
320337204865a

> Jakubie, mniejsza o linki, które zamieszczasz.
> Tylko po co cały czas służysz zwykłym zdrajcom?
>
> Inteligencja, Jakubie, do czegoś zobowiązuje.
> Mądrość tym bardziej.

Jacku czy masz klapki na oczach i widzisz wady tylko jednej opcji? Obie są
szkodliwe dla Polski a ta nowogrodzka jeszcze bardziej od czerskiej. To wybór
pomiędzy cyjankiem i arszenikiem.

Niestety - wątpi o tym Kościół Boży, jakoby po tej drugiej stronie nie miało być
zdrajców i to niezwykłych a podstępnych. Też jest tam taka samaruska buda, więc
wstydziłbym się tak samo, o ile nie gorzej. Do tego z tyloma partyjnymi oraz
z prokuratorem stanu wojennego broniącym pedofila. Oczywiście możesz popierać
ich z niechęci do Platformy, która też ma swoje za skórą i ja tego nie neguję,
ale jeżeli chcesz, żeby twoich Rodaków pozywał Piotrowicz a sądził Kryże, to ja
nie wiem, na jakim świecie się znajduję, bo w takim kraju żyć nie chcę.
I jeszcze najważniejsze:

Za tym Bugiem wielkie państwo jest ogromne
Włodek Putin tam złowieszczo szczerzy kły
w noc bezsenną on buduje wielką bombę
aby nam Polakom z oczu ciekły łzy

Jak chcesz Jacku, to możesz serdecznie popierać przyjaciół Orbana w Polsce, ale
za Orbanem stoi Putin jak ta lala. Nie popieram ludzi marzących Polexit; a to
gdyż nawet przyjmując założenie skądinąd bliskie prawdzie, że Unia to tufta -
wiem, jak się te marzenia skończą, a mianowicie twardym lądowaniem kraju nad
Wisłą w szponach Wołodii. Z deszczu pod rynnę.