Telewizja p[okazała...

1. Data: 2018-12-06 16:16:55

Temat: Telewizja p[okazała...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...usia siusia panna Mania,
Kaczor pożarł się z Rydzykiem,
jaja nie do wytrzymania.

https://wiadomosci.wp.pl/rzeczniczka-pis-o-partii-ry
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324
320337204865a

2. Data: 2018-12-08 23:27:57

Temat: Re: Telewizja p[okazała...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 16:16:57 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> jaja nie do wytrzymania.
>
> https://wiadomosci.wp.pl/rzeczniczka-pis-o-partii-ry
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324

Jakubie, mniejsza o linki, które zamieszczasz.
Tylko po co cały czas służysz zwykłym zdrajcom?

Inteligencja, Jakubie, do czegoś zobowiązuje.
Mądrość tym bardziej.

jacek

3. Data: 2018-12-09 16:24:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 grudnia 2018 23:27:58 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> Jakubie, mniejsza o linki, które zamieszczasz.
> Tylko po co cały czas służysz zwykłym zdrajcom?
>
> Inteligencja, Jakubie, do czegoś zobowiązuje.

Jacku czy masz klapki na oczach i widzisz wady tylko jednej opcji? Obie są
szkodliwe dla Polski a ta nowogrodzka jeszcze bardziej od czerskiej. To wybór
pomiędzy cyjankiem i arszenikiem.

Niestety - wątpi o tym Kościół Boży, jakoby po tej drugiej stronie nie miało być
zdrajców i to niezwykłych a podstępnych. Też jest tam taka samaruska buda, więc
wstydziłbym się tak samo, o ile nie gorzej. Do tego z tyloma partyjnymi oraz
z prokuratorem stanu wojennego broniącym pedofila. Oczywiście możesz popierać
ich z niechęci do Platformy, która też ma swoje za skórą i ja tego nie neguję,
ale jeżeli chcesz, żeby twoich Rodaków pozywał Piotrowicz a sądził Kryże, to ja
nie wiem, na jakim świecie się znajduję, bo w takim kraju żyć nie chcę.
I jeszcze najważniejsze:

Za tym Bugiem wielkie państwo jest ogromne
Włodek Putin tam złowieszczo szczerzy kły
w noc bezsenną on buduje wielką bombę
aby nam Polakom z oczu ciekły łzy

Jak chcesz Jacku, to możesz serdecznie popierać przyjaciół Orbana w Polsce, ale
za Orbanem stoi Putin jak ta lala. Nie popieram ludzi marzących Polexit; a to
gdyż nawet przyjmując założenie skądinąd bliskie prawdzie, że Unia to tufta -
wiem, jak się te marzenia skończą, a mianowicie twardym lądowaniem kraju nad
Wisłą w szponach Wołodii. Z deszczu pod rynnę.

Cos o jezykach (1)
Molestowanie religijne
Nikt nic nie widział i nie słyszał
Zielono żółte ludziki we francji