Telewizja p[okazała...

1. Data: 2018-12-06 16:16:55

Temat: Telewizja p[okazała...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...usia siusia panna Mania,
Kaczor pożarł się z Rydzykiem,
jaja nie do wytrzymania.

https://wiadomosci.wp.pl/rzeczniczka-pis-o-partii-ry
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324
320337204865a

2. Data: 2018-12-08 23:27:57

Temat: Re: Telewizja p[okazała...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 16:16:57 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> jaja nie do wytrzymania.
>
> https://wiadomosci.wp.pl/rzeczniczka-pis-o-partii-ry
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324

Jakubie, mniejsza o linki, które zamieszczasz.
Tylko po co cały czas służysz zwykłym zdrajcom?

Inteligencja, Jakubie, do czegoś zobowiązuje.
Mądrość tym bardziej.

jacek

3. Data: 2018-12-09 16:24:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 grudnia 2018 23:27:58 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> Jakubie, mniejsza o linki, które zamieszczasz.
> Tylko po co cały czas służysz zwykłym zdrajcom?
>
> Inteligencja, Jakubie, do czegoś zobowiązuje.

Jacku czy masz klapki na oczach i widzisz wady tylko jednej opcji? Obie są
szkodliwe dla Polski a ta nowogrodzka jeszcze bardziej od czerskiej. To wybór
pomiędzy cyjankiem i arszenikiem.

Niestety - wątpi o tym Kościół Boży, jakoby po tej drugiej stronie nie miało być
zdrajców i to niezwykłych a podstępnych. Też jest tam taka samaruska buda, więc
wstydziłbym się tak samo, o ile nie gorzej. Do tego z tyloma partyjnymi oraz
z prokuratorem stanu wojennego broniącym pedofila. Oczywiście możesz popierać
ich z niechęci do Platformy, która też ma swoje za skórą i ja tego nie neguję,
ale jeżeli chcesz, żeby twoich Rodaków pozywał Piotrowicz a sądził Kryże, to ja
nie wiem, na jakim świecie się znajduję, bo w takim kraju żyć nie chcę.
I jeszcze najważniejsze:

Za tym Bugiem wielkie państwo jest ogromne
Włodek Putin tam złowieszczo szczerzy kły
w noc bezsenną on buduje wielką bombę
aby nam Polakom z oczu ciekły łzy

Jak chcesz Jacku, to możesz serdecznie popierać przyjaciół Orbana w Polsce, ale
za Orbanem stoi Putin jak ta lala. Nie popieram ludzi marzących Polexit; a to
gdyż nawet przyjmując założenie skądinąd bliskie prawdzie, że Unia to tufta -
wiem, jak się te marzenia skończą, a mianowicie twardym lądowaniem kraju nad
Wisłą w szponach Wołodii. Z deszczu pod rynnę.

4. Data: 2018-12-15 07:13:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 16:24:58 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> szkodliwe dla Polski a ta nowogrodzka jeszcze bardziej od czerskiej. To wybór

nic gorszego od peowców nie zdarzyło nam się na przestrzeni dziejów;
zdradźcy zawsze byli zdrajcami, a złodzieje złodziejami;
nawet komuchów można wytłumaczyć, bo wówczas byli pod obcym panowaniem;
ludzi pokroju lisa czy władz peowskich w żaden sposób wytłumaczyć się nie da.

jacek

5. Data: 2018-12-15 07:45:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem, na jakim świecie się znajduję, bo w takim kraju żyć nie chcę.

przestań ściemniać, bo już mi się słuchać nie chce. Platforma nie ma tylko
za skórą, ale na całym swym obliczu zdradę i służalczość Niemcom,
na dokładkę całkowite bezczłowieczeństwo, jawnie wypisane.

co do Piotrowicza i Kryże nie wiem, bo musiałbym dużo poczytać na ten temat.
Jednakże może być tak, ze żaden z nich nie jest godny nosić miana sędziego,
więc wówczas wybór żaden. co całkiem nie oznacza, że PIS jest tak samo niegodny,
jak Platforma. i tak to wygląda.

widzę oczywiście co PIS robi i dostrzegam znamiona, jednakże przynajmniej
pospolitym złodziejom i szujom drogę ukrócił, podczas gdy platformersi im drogę
złotymi dywanami wyściełali, aby tylko zwykłych ludzi, a kraj tym bardziej
zubożyć.

co by nie mówić, to tacy ludzie jak Komorowski, co można udowodnić,
są zwykłymi przestępcami, a tacy jak Tusk, Putin, czy Merkel,
choć oprócz współpracy w Stasi morderstw im twardo nie można udowodnić,
nawet nie tyle, że od, w tym przypadku Pana Komorowskiego, całkiem nie odbiegają,
to go pod względem bestialstwa, niemoralności i zepsucia wielokrotnie
przewyższają.

jacek

6. Data: 2018-12-15 08:30:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem, jak się te marzenia skończą, a mianowicie twardym lądowaniem kraju nad
> Wisłą w szponach Wołodii. Z deszczu pod rynnę.

ale kombinujesz:)
czy Ty, Jakubie, myślisz, że jeśli podasz mi bardziej zawoalowane
i zakamuflowane kłamstwo niż gazeta wyborcza jest w stanie,
to tego nie rozpoznam?

Może nie tyle, co za Putinem, ale wprost z nim stoi Merkel i Tusk,
wielka triada złoczyńców, a że Orban "dogaduje się" z mózgiem tej chimery
dla dobra swego narodu to też nie za bardzo można się dziwić.

Ciekawe Jakubie, jaki to kraj, prócz tych orbanowych Węgier,
był sercem i duszą zawsze z nami podczas II WŚ na przykład?

Co do Polexitu i szpon to daruj sobie jak ta lala, bo równie prawdziwe.

jacek

7. Data: 2018-12-15 12:08:29

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaja nie do wytrzymania.
>
> https://wiadomosci.wp.pl/rzeczniczka-pis-o-partii-ry
dzyka-jednosc-na-prawicy-jest-warunkiem-sukcesu-6324

Skąd Krzewciu wiesz o sporze?
Być może przyjęli sposób postępowania strony przeciwnej
tj. dzielenie bytów, ale końcowy start do wyborków z jednej listy.
Dukaczeskie mogli sklecić i peło i nowoczesnego Rysia Teraz,
to i Rydzeusz powołuje swoich szyszkowników.

Wadza jest u wadzy dlatego że jest sprytniejsza od ogółu.

W sumie gdyby kler/Rydzeusz/biskupi nie pajacowali z tymi policajami-aniołami
na koniach, z tymi biskupami w karetach, z tym przymuszaniem morawieckiego
do machania rękami to by mieli trochu wincyj poparcia. A tak?

cyt.
Korwin często przywołuje jeszcze jedna niepisaną zasadę z Magdalenki. Mianowicie
taką, że prawica ma nigdy nie dojść w Polsce do władzy.
https://publicystyczny.pl/prawica-liberalna-w-polsce
-cz-1/

8. Data: 2018-12-15 22:00:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

9. Data: 2018-12-15 22:37:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 grudnia 2018 08:30:12 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Ciekawe Jakubie, jaki to kraj, prócz tych orbanowych Węgier,
> był sercem i duszą zawsze z nami podczas II WŚ na przykład?

Tu cię mam, Jacku, oczywiście że...

...Japonia, która nie uznała wymuszonego naciskami i groźbami aliantów lipnego
wypowiedzenia wojny przez Polskę, zaś jeszcze chroniła emisariuszy rządu
londyńskiego i ruch oporu Armii Krajowej oraz dostarczała po cichu wywiadowi RP
tajne informacje uzyskane od niemieckich niby to sojuszników z Osi.

Wyobrażasz to sobie, my im wypowiadamy wojnę, wysyłamy na front kuomintangowski
weterana bitwy o Anglię: Lt.Col. Wiktora Urbanowicza, a oni, ścisłe i ewidentne
państwo Osi - nam robią jeszcze takie jednostronne przysługi! Imperium
Wschodzącego Słońca przebija Węgrów Horthy'ego na głowę.

10. Data: 2018-12-15 23:50:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 grudnia 2018 08:30:12 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Może nie tyle, co za Putinem, ale wprost z nim stoi Merkel i Tusk,
> wielka triada złoczyńców,

Z tego co wiem, Merkel i Tusk mają dość Putina, chętnie by się jego wpływów
pozbyli w jakiś sposób z UE, a Orban to utrudnia. Wiem, że Merkel i Tusk to
takie trochę chimery polsko-niemieckie z pogranicza, którzy mają specyficzną
wizję Polski jako "Niemiec bis", "kalki Niemiec" pod względem kulturowym i ta
wizja niewątpliwie pod wpływem kompleksu, gdzie własną kulturę uważa się jako
niższą, a wybiera germańską jako wzorzec drażni wybitnie z punktu widzenia
patriotycznego nawet mnie, który jeszcze z dziesięć lat temu myślałem podobnie.
Ale ten cudaczny wzorzec wprowadzania po bismarckowsku rozumianej Kultur do
Polski realizowany głównie środkami pokojowymi (dotacje, indoktrynacja) to
w gruncie rzeczy mały Pikuś w porównaniu z tym, co Putin chce Polsce zafundować
czyniąc to rękami swoich pożytecznych idiotów. Tak więc przyrównywać Merklichę
i Tuska do Putina to jest jak równać sezonową grypę do antybiotykoopornej
gruźlicy. Niby to są dwie strony tego samego medalu, ale jak mniemam do czasu!

Cos o jezykach (1)
Molestowanie religijne
Nikt nic nie widział i nie słyszał
Zielono żółte ludziki we francji