Okupacja

1. Data: 2018-12-01 10:21:00

Temat: Okupacja
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

watykańska. Rząd na dywaniku.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24216034,katechec
i-juz-sa-wychowawcami-w-szkolach-wiemy-co-mowili-czl
onkowie.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-12-01 16:14:57

Temat: Re: Okupacja
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ślepy na jedno oko Kviat napisał:
> watykańska. Rząd na dywaniku.
>
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24216034,katechec
i-juz-sa-wychowawcami-w-szkolach-wiemy-co-mowili-czl
> [...]

I rozbiory PL:)
https://ziut.neon24.pl/post/140793,archiwa-forbes-uj
awnil-kulisy-walki-o-forse-z-restytucji

3. Data: 2018-12-01 17:03:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kiedy twoi fumfle zaprowadzą w PL multikulti? Czy oni nie chcą w Pl jakich
głębokich (dobrych) zmian?
https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg

http://ifotos.pl/z/qeqpxws

4. Data: 2018-12-01 18:50:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 16:14, b...@g...com pisze:

i-juz-sa-wychowawcami-w-szkolach-wiemy-co-mowili-czl
onkowie.html

> I rozbiory PL:)

Dobrze, że o tym wspominasz.
Dowiedziałeś się jaką rolę grał kościół w rozbiorach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-12-01 19:15:14

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 grudnia 2018 18:51:00 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

i-juz-sa-wychowawcami-w-szkolach-wiemy-co-mowili-czl
onkowie.html

> Dobrze, że o tym wspominasz.
> Dowiedziałeś się jaką rolę grał kościół w rozbiorach?

Odwracasz kota ogonem.
https://youtu.be/jGhZgEjk6dA

6. Data: 2018-12-01 19:22:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 grudnia 2018 17:03:07 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Kiedy twoi fumfle zaprowadzą w PL multikulti? Czy oni nie chcą w Pl jakich
> głębokich (dobrych) zmian?
> https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg

Bytek, ale nawet w tych radykalnych i najczęściej głupich postulatach jedno
zdanie trafiło się mądre, a to: "rząd powinien przeznaczać 15% budżetu na
kulturę i sztukę".

7. Data: 2018-12-01 19:40:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Bytek, ale nawet w tych radykalnych i najczęściej głupich postulatach jedno
> zdanie trafiło się mądre, a to: "rząd powinien przeznaczać 15% budżetu na
> kulturę i sztukę"

6% na leczenie i 15% na kulturę i sztukę:) Boki zrywać Krzewciu:)
W 2RP kultura i sztuka utrzymywały się same. Taka Janda nie miała
szans na dotacje, nu ale teraz jak państwo zabiera 40% zarobków
a z tego co pozostanie ludowi jeszcze 23% vatów...

8. Data: 2018-12-01 20:18:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 17:03, b...@g...com pisze:

> Kiedy twoi fumfle zaprowadzą w PL multikulti?

Po pierwsze, to nie są moi fumfle. Nie wiem skąd te twoje urojenia.
Po drugie, monokultura jest tylko dla idiotów. Popatrz na isis, czy inne
państwa monowyznaniowe. W niektórzych państwach kobiety za poronienie
idą do więzienia na kilkadziesiąt lat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-12-04 01:11:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
> szans na dotacje, nu ale teraz jak państwo zabiera 40% zarobków
> a z tego co pozostanie ludowi jeszcze 23% vatów...

,,Kultura i sztuka" za socjalizmu utrzymywane były przez państwo - pod
warunkiem, że jadły z ręki i wysławiały władzę. Np. żaden, nawet pośledni
malarzyna ani mistrz nie płacił podatków, bo miał takie wielkie ,,koszty
przychodu" - a jeszcze otrzymywał (niebotyczny dla ,,nieartystów") przywilej
posiadania konta dewizowego, jego bohomazy były obowiązkowo kupowane przez
muzea (co z tego, że tam z mety trafiając do piwnicznego ,,archiwum") oraz
wg grafiku organizowane przez rożne czyniki wystawy.
To i nie dziwota, że lizał taki artysta (pośledni czy znany, bez różnicy)
tyłek czerwonej władzy, aż furczało.
Artysta, pisarz czy inny kompozytor czy tam aktor - nieważne, byle się
zapisał do odpowiedniego koła czy inego paxu.

Jeden Herbert się był na tę dobrotliwą władzuchnę wypiął. No to - za karę
nie dostawał nic, nawet przydziałowego papieru w ilości ryz ze cztery na
rok i musiał na serwetkach ze stołówki zakładowej pisać. Zakładowej - bo
mubzasuwać na chleb ,,pracą dla ludu", a nie wierszami o Stalinie przyszło w
odróżnieniu od późniejszej noblistki, stalinówki na cześć tow. Wiesława
Wisławą się nazwawszej.

Co do Jandy - tu też klasyka. Kochała władzę, to i władza ją. Teraz, gdy
jej normalność w oczy zajrzała, szczeka co rusz, z braku tej władzowej
szeleszczącej miłości. Bo musi, w tej normalności, sama o siebie zadbać,
jak od wieków kuglarze i trupy kuglarskie czynili - sami dbali o swój wikt
i opierunek jak każdy inny zwykły człek chleb spożywający.
--
XL

10. Data: 2018-12-04 14:55:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 01:11:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> jak od wieków kuglarze i trupy kuglarskie czynili - sami dbali o swój wikt
> i opierunek jak każdy inny zwykły człek chleb spożywający.

Zapominasz o jednej rzeczy. Kultura i sztuka to nie tylko bohomazy pacykarzy,
ale również książki. Porównaj PRyL-owskie nakłady z obecnymi. Śmiem twierdzić, że
dzisiaj w zasadzie to tylko pirackie ebooki ratują sytuację czytelniczą na
prowincji, bo na wartościowe książki mało kogo stać, a biblioteki pozamykane.
Za PRL-u wychodziły nawet tak egzotyczne tytuły jak Popol-Vuh, Księga Papugi,
Tysiąc i jedna noc, Daniszmend-name, Ugetsu-monogatari, Opowieść o Czhun-Hiang,
Tajna historia Mongołów, Tirukkural czy Dzieje Trzech Królestw.

Trochę prawdy
Barbarzyńcy...
Czego pislamiści dotkną
Dzieci