Dzieci

1. Data: 2018-11-27 21:13:59

Temat: Dzieci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Ale dla dzieci bawiących się w "obronę terytorialną" pieniądze są.

https://www.facebook.com/henrykakrzywonos/posts/1015
6813949746796

"Wczoraj w TVN pokazano materiał nt.ciężko chorych dzieci !
Zbulwersowała mnie wypowiedź ministerstwa zdrowia , że nie ma pieniędzy
na leczenie tych dzieci, bo roczne leczenie 500 dzieci kosztuje 500 mln.
zł.! No to jak to jest? Rząd Polski jest za ochroną życia poczętego,
lekarze powołują się na klauzulę sumienia w sprawie życia poczętego a
ruchy Pro live składają kolejne projekty obywatelskie o zaostrzenie
prawa aborcyjnego ,a potem , gdy matka urodzi dziecko z rdzeniowym
zanikiem mięśni, to zostaje sama i patrzy jak jej dziecko umiera ,bo jej
Państwo ,które chroniło jej nienarodzone dziecko, teraz jej mówi ,że nie
ma pieniędzy! Skandal!!!"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-11-28 06:09:42

Temat: Re: Dzieci
Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2018 21:13:59 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
> zanikiem mięśni, to zostaje sama i patrzy jak jej dziecko umiera ,bo jej
> Państwo ,które chroniło jej nienarodzone dziecko, teraz jej mówi ,że nie

A wystarczy rozwiązać kóńkordat.

3. Data: 2018-11-28 08:51:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> A wystarczy rozwiązać kóńkordat.

Koń... by się uśmiał. Bardzo lubię te lewackie ,,myśli samorodnych mędrców"
(jak w cytacie), bo wtedy widzę, ile jest durniów wśród lewactwa. Z
durniami łatwo wygrać.

--
XL

4. Data: 2018-11-28 10:06:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 08:51, XL pisze:

> Koń... by się uśmiał. Bardzo lubię te lewackie ,,myśli samorodnych mędrców"
> (jak w cytacie), bo wtedy widzę, ile jest durniów wśród lewactwa. Z
> durniami łatwo wygrać.

Ale że co? Że nie wystarczy? No to trzeba jeszcze kościołowi odebrać
majątek, który ukradli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-11-28 12:37:30

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Nov 2018 07:51:17 GMT, XL napisał(a):

> Koń... by się uśmiał. Bardzo lubię te lewackie ,,myśli samorodnych mędrców"
> (jak w cytacie), bo wtedy widzę, ile jest durniów wśród lewactwa. Z
> durniami łatwo wygrać.

No cóż...
jak to mówi Zagłoba w czwartej części Trylogii:

Nic nie stoi na przeszkodzie
byście dziatwę swą posyłali
coby wikaremu
sposobności poziomu grzechu zbadania
grzechomierzem jego
nieujmować.

6. Data: 2018-11-28 13:27:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> No cóż...
> jak to mówi Zagłoba w czwartej części Trylogii:

> [...]

Nie czytałeś piątej.

--
XL

7. Data: 2018-11-28 13:30:48

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Nov 2018 12:27:49 GMT, XL napisał(a):

> Nie czytałeś piątej.

Na pochyłe drzewo to i Salomon nie nasika.

8. Data: 2018-11-28 16:02:01

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.11.18 um 08:51 schrieb XL:

> Koń... by się uśmiał. Bardzo lubię te lewackie ,,myśli samorodnych mędrców"
> (jak w cytacie), bo wtedy widzę, ile jest durniów wśród lewactwa. Z
> durniami łatwo wygrać.

Bardzo lubie takie akcenty, ktore wlasciwie domyslnemu i inteligentnemu
dyskutantowi sygnalizuja, zeby dal sobie spokoj, bo oponent albo nie
jest w stanie rzeczowo argumentowac (defekty intelektualne lub
poznawcze, lenistwo itd.) albo po prostu woli pyskowke (powody jw.).

Jak napisal pewien badacz tematu, >Pojęcie lewactwa ma służyć
napiętnowaniu nie tyle przeciwnika, co politycznego wroga. To jest jak
cios w splot społeczny, "lewak" to słowo, które ma zamknąć dyskusję.<

A dysputy z osobami uzywajacymi nieuczciwych srodkow, a takimi sa m.in.
argumenta ad personam, sa bez sensu. Niech sobie rezonuja we wlasnym
gronie. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

9. Data: 2018-11-28 19:29:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2018 o 07:51, XL pisze:

> Koń... by się uśmiał. Bardzo lubię te lewackie ,,myśli samorodnych mędrców"
> (jak w cytacie), bo wtedy widzę, ile jest durniów wśród lewactwa. Z
> durniami łatwo wygrać.

najglupsi chlopi rodza najwieksze kartofle

--
gazebo

10. Data: 2018-11-29 08:16:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
>
> A dysputy z osobami uzywajacymi nieuczciwych srodkow, a takimi sa m.in.
> argumenta ad personam, sa bez sensu. Niech sobie rezonuja we wlasnym

To czemu tu rezonujesz?

--
XL

,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców
Zwolennicy faszyzmu...
"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"