Barbarzyńcy...

1. Data: 2018-11-28 12:25:34

Temat: Barbarzyńcy...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...byli jednak jakimś rozwiązaniem. Tutaj rehabilitacja starożytnych Hunów,
Wandalów i Gotów - w roli przewodnika Mr. Waldemar Januszczak:
The Dark Ages: An Age Of Light - Part Two (Ancient History Documentary)
https://youtu.be/7QXmPKJKVOY

2. Data: 2018-11-28 12:30:49

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 listopada 2018 12:25:36 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> Wandalów i Gotów - w roli przewodnika Mr. Waldemar Januszczak:
> The Dark Ages: An Age Of Light - Part Two (Ancient History Documentary)

A tu po polsku, dla leniwych:
Oświecone średniowiecze - co zawdzięczamy barbarzyńcom
https://youtu.be/pyqStfDT6lM

3. Data: 2018-11-28 13:29:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A tu po polsku, dla leniwych:
> Oświecone średniowiecze - co zawdzięczamy barbarzyńcom
> https://youtu.be/pyqStfDT6lM

Pewnie to samo, co ,,uchodźcom" - tylko jeszcze o tym nie wiemy ?

--
XL

4. Data: 2018-11-28 18:25:57

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.11.18 um 12:25 schrieb Jakub A. Krzewicki:
> [...]
> https://youtu.be/7QXmPKJKVOY
>

> In Ancient Greece, the Greeks used the term towards those who didn't
speak Greek and follow classical Greek customs. In Ancient Rome, the
Romans used the term towards non-Romans such as the Germanics, Celts,
Gauls, Iberians, Thracians, Illyrians, Berbers, Parthians, and
Sarmatians. In the early modern period and sometimes later, the
Byzantine Greeks used it for the Turks, in a clearly pejorative manner.

(...)
A barbarian is a human who is perceived to be either uncivilized or
primitive. The designation is usually applied as generalization based on
a popular stereotype; barbarians can be any member of a nation judged by
some to be less civilized or orderly (such as a tribal society), but may
also be part of a certain "primitive" cultural group (such as nomads) or
social class (such as bandits) both within and outside one's own nation.
Alternatively, they may instead be admired and romanticised as noble
savages. In idiomatic or figurative usage, a "barbarian" may also be an
individual reference to a brutal, cruel, warlike, and insensitive person.<

en.wikipedia.org/wiki/Barbarian

O barbarzyncach pisali rowniez sporo marksisci. Np. Zdaniem R.Luksemburg
spoleczenstwa burzuazyjne stoja na rozdrozu - moga pojsc w kierunku
socjalizmu albo stoczyc sie w barbarzynstwo.

Itd.

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2018-11-28 19:11:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.11.18 um 18:25 schrieb Silvio Balconetti:

> [...]
> spoleczenstwa burzuazyjne stoja na rozdrozu - moga pojsc w kierunku
> socjalizmu albo stoczyc sie w barbarzynstwo.

Wyglada na to, ze starozytnosc miala tez swoich "lewakow", pozniej byli
"heretycy", "czarownice", Zydzi itd.

6. Data: 2018-11-28 19:36:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti

> O barbarzyncach pisali rowniez sporo marksisci. Np. Zdaniem R.Luksemburg
> spoleczenstwa burzuazyjne stoja na rozdrozu - moga pojsc w kierunku
> socjalizmu albo stoczyc sie w barbarzynstwo.

Marksiści głosili również, że (oczywiście w przeciwieństwie do kapitalizmu)
kryzys ekonomiczny nie jest możliwy w komunizmie/socjalizmie. Na wykresach
w podręcznikach marksistowskiej ekonomii socjalizmu tzw. krzywa trendu
obrazująca gospodarkę socj. pięła się stale i równomiernie w górę niczym
iglica znanego radzieckiego pomnika ,,mieczta impatienta", a na tym samym
schemacie krzywa ,,kapitalistyczna" posiadała co rusz liczne i gwałtowne
uskoki i załamania.
I jeszcze trzeba było z tej ,,ekonomii" egzamin zdawać - na 250 osób zdało w
pierwszym podejściu 5 i co za szczęście - byłam wsród nich, więc nie
musiałam już dłużej tego steku bzdur pamiętać.

Tak więc marksista, jak wiadomo, zawsze prawdę ci powie.

--
XL

7. Data: 2018-11-29 11:04:32

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.11.18 um 19:36 schrieb XL:
> [...]
> musiałam już dłużej tego steku bzdur pamiętać.
>
> Tak więc marksista, jak wiadomo, zawsze prawdę ci powie.

A co to ma wspolnego z tematem? ;-)

Btw. Uprzedzajac dalszy rozwoj "dyskusji" przypomne moja modyfikacje
slynnego prawa Godwina: "As an online discussion among Poles grows
longer, the probability of a comparison involving security
service, (fake) refugees, or calling the opponent an agent of influence,
a Volksdeutsch, a Putin's accomplice, a Jew or an idiot approaches 1"

8. Data: 2018-11-29 15:39:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> service, (fake) refugees, or calling the opponent an agent of influence,
> a Volksdeutsch, a Putin's accomplice, a Jew or an idiot approaches 1"

Twoja ,,angielska" modyfikacja mnie nie interesuje. W oryginale było o
nazistach/faszystach. Cvietia zwyciezcą zatem.

PS. Na przyszłość nie musisz się już popisywać angielszczyzną. Już
wystarczy.
Polacy nie gęsi.

--
XL

9. Data: 2018-11-29 16:25:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 15:39, XL pisze:

> Twoja ,,angielska" modyfikacja mnie nie interesuje. W oryginale było o
> nazistach/faszystach. Cvietia zwyciezcą zatem.

Tuż za tobą. Mam drugie miejsce, bo ja nie propaguję faszystowskiej
propagandy.

> PS. Na przyszłość nie musisz się już popisywać angielszczyzną. Już
> wystarczy.

Jakby ci tu powiedzieć... Obecnie znajomość angielskiego to sprawa
normalna. Tylko ci się wydaje, że ktoś się tym chwali. I wiem dlaczego
ci to imponuje.

> Polacy nie gęsi.

Najgłośniej tak krzyczą ci, co żadnego innego języka nie znają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-11-29 22:13:19

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.11.18 um 16:25 schrieb Kviat:

> [...]
> ci to imponuje.

> Najgłośniej tak krzyczą ci, co żadnego innego języka nie znają.

Osoby czujacy sie niepewnie w obcych jezykach maja rozne pomoce, np.
google`a.

PS. Czytalem niedawno, ze najwieksza wrogosc wobec obcych wystepuje w
krajach, w ktorych nie ma prawie mniejszosci. Rowniez osoby nie znajace
obcych jezykow i nie podrozujace cechuja sie wieksza wrogoscia wobec
obcych i odmiennosci.
Spoleczne spostrzeganie obcych i szacowanie wielkosci migracji to
ciekawy temat dla psychologow i psychologow spolecznych. W krajach UE
odsetek migrantow rozny jest w zaleznosci od krajow. Na zachodzie jest
wiekszy, na wschodzie mniejszy lub niemal niezauwazalny. Percepcja
spoleczna jest tez rozna, ale nie zawsze zgodna z rzeczywistoscia. I tak
w Niemczech mamy 8.8% imigrantow, a badani sadza, ze jest ich 13%. Wlosi
szacuja obcych przybyszy na 24%, a faktycznie jest ich 7%. Najciekawiej
jest ze Slowakami, ktorzy sadza, ze maja 8.8% przybyszow, a statystyki
pokazuja tylko 0.6%!!!
Realistami sa Chorwaci i Szwedzi - 11-12%...

https://www.focus.de/politik/ausland/italien-im-west
en-spitzenreiter-bei-falscher-wahrnehmung-neue-studi
e-beweist-europaeer-ueberschaetzen-bevoelkerungsante
il-an-migranten-drastisch_id_8786232.htm

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców