Nikt nic nie widział i nie słyszał

1. Data: 2018-12-03 15:56:04

Temat: Nikt nic nie widział i nie słyszał
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze postawili mu pomnik

https://wiadomosci.wp.pl/ksiadz-henryk-jankowski-nie
-zyje-od-osmiu-lat-dopiero-po-latach-niektorzy-zabie
raja-glos-6323508739978881a

W kościele to norma, a wierni podniecają się jakimiś nielicznymi
przypadkami normalnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-12-04 09:56:00

Temat: Re: Nikt nic nie widział i nie słyszał
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-03 o 15:56, Kviat pisze:
> [...]
raja-glos-6323508739978881a

> W kościele to norma, a wierni podniecają się jakimiś nielicznymi

Jeszcze jeden argument za tym aby wywalić z przestrzeni publicznej
pomniki, wszystkie pomniki.

3. Data: 2018-12-04 23:19:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jeszcze jeden argument za tym aby wywalić z przestrzeni publicznej
> pomniki, wszystkie pomniki.

Nie.
I na szczęście to nigdy nie nastąpi.
Równie dobrze możesz żądać zniszczenia muzeów i zakazania nazywania ulic,
szkół i uczelni nazwiskami zasłużonych, nazywania praw chemii, fizyki,
matematyki itp. nazwiskami ich odkrywców.
Weź się stuknij w czambo :-)

--
XL

4. Data: 2018-12-05 00:34:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 09:54:54 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

-zyje-od-osmiu-lat-dopiero-po-latach-niektorzy-zabie
raja-glos-6323508739978881a

> Jeszcze jeden argument za tym aby wywalić z przestrzeni publicznej
> pomniki, wszystkie pomniki.

Rośnie nam Trybun wahabita.

Zaczniemy od pomników, a dalej co? Grobowce, świątynie religijne, zabytki
literatury (oj ci wredni egoistyczni pisarze, którzy chcieli się unieśmiertelnić
tworząc fikcję kosztem Prawdy), sztuki przedstawiające, teatr... Dlaczego
tym wszystkim ludziom zależy tyle na pośmiertnej pamięci o sobie, która prowadzi
do wrót piekielnych tych, co wszyscy, którzy o nich pamiętają. Po diabła
kultura, człowiek powinien po śmierci odejść w niepamięć, jego imię nie powinno
być wspominane, niech żyje jak pies w prostej budzie bez zakazanych ornamentów
i niech zdycha jak pies, bo tylko w ten sposób dostanie się do psiego raju.
Tyle nasze, co zjemy i wypijem, człowiek ma być biernym, miernym ale wiernym
korpoludkiem, konsumentem przemysłowych gadżetów, kibicem piłkarskim i mięsem
armatnim.

To jest ideologia, na której wyrósł naftowy kapitalizm saudyjski - czysty
Kononowicz i jest eksportowana powszechnie na cały świat islamu, niszcząc jego
pradawną kulturę oraz do nas, w postaci nachodźców, a to gdyż inne rządy państw
muzułmańskich chcą się pozbyć dla własnego istnienia, butem i knutem - tej
wahabickiej hołoty wywalając ją gdzie popadnie na zbity pysk, a jej mekką
stała się Europa.

Jak znasz Trybun islam trochę lepiej, to powinieneś wiedzieć, do jakiej zapaści
kulturowej właśnie wahabizm, propagujący wandalizm, doprowadził świat
muzułmański. Po co u nas tworzyć analogiczną ideologię?

5. Data: 2018-12-05 08:28:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-04 o 23:19, XL pisze:

> Nie.
> I na szczęście to nigdy nie nastąpi.

Wielokrotnie likwidowano pomniki.
Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> Równie dobrze możesz żądać zniszczenia muzeów i zakazania nazywania ulic,
> szkół i uczelni nazwiskami zasłużonych,

J/w.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-12-05 18:27:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkół i uczelni nazwiskami zasłużonych, nazywania praw chemii, fizyki,
> matematyki itp. nazwiskami ich odkrywców.

Na Twoim miejscu zastanowiłbym się po co mi te pomniki.. Różnicowanie
ludzi na lepszych i gorszych przystoi zwykłym prymitywom a nie ludziom
cywilizowanym. Pomijam w rozważaniach całkowite zdziczenie kiedy to
pomniki stawiane są tylko po to aby tym drażnić swoich bliźnich,
uznanych za wrogów.

7. Data: 2018-12-05 18:30:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-05 o 00:34, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> kulturowej właśnie wahabizm, propagujący wandalizm, doprowadził świat
> muzułmański. Po co u nas tworzyć analogiczną ideologię?

Zaczynamy od pomników i na nich kończymy. A np świątynie czy cmentarze
nie podlegają pod "przestrzeń publiczną" tam sobie spokojnie można
uprawiać swój kult.

Zastanów się jakim ludziom na tym zależy? Chyba tylko małym
zakompleksionym ludkom. Np Lenin kazał i prosił żeby jego zewłoki
pochować normalnie, jednak jego wola widać była niczym wobec charakteru
Stalina.

Kultura powiadasz, czyli dyktatorskie stawianie swojego bałwana na ulicy
i pilnowanie aby go ktoś nie zbezcześcił?

Po co sięgasz zaraz do religii. Czy człowiek musi mieć jakieś
zapożyczane wzory, wiarę, idoli itd aby funkcjonować? Ostatnie
wydarzenia z Francji pokazują że protest bez wodzów może być skuteczny,.
moim skromnym zdaniem tylko taki protest ma szanse, bez agentów, bez
przekupnych przywódców.

8. Data: 2018-12-05 19:24:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 grudnia 2018 18:28:30 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Zaczynamy od pomników i na nich kończymy.

Wyobrażasz sobie Warszawę bez Kolumny Zygmunta czy pomnika Kopernika?
Bo ja jakoś nie bardzo.

Tak jak nie wyobrażam sobie Krakowa bez Pomnika Grunwaldzkiego czy Mickiewicza,
a swojego rodzinnego Wrocławia bez Fredry.

9. Data: 2018-12-05 22:45:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Na Twoim miejscu zastanowiłbym się po co mi te pomniki.

Tobie może po nic.
To nie wiem, czy Ci wspołczuć, czy się z Ciebie tylko pośmiać.

,,(...) Etymologicznie - w słowie "pomnik" odnajdujemy ten sam rdzeń, co w
słowach "pomnieć", "zapomnieć", "przypomnieć" itd. Powstał on bezpośrednio
od zadiektywizowanego (uprzymiotnikowionego) imiesłowu "pomny" (pamiętny).
Funkcjonuje on w polszczyźnie od końca XVIII w. Ciekawostką jest, że
zapożyczyli go od nas Czesi. [ha ha!] Słowo "monument" jest znacznie
starsze - zostało zapożyczone z łaciny już w XVI w.

Czym więc jest pomnik?

stanowi on specyficzną wartość - samą w sobie. Jest ucieleśnieniem idei
honoru i patriotyzmu, niesie przez siebie wartości estetyczne; jest
przedmiotem dumy, przypomina wpółczesnym o zdarzeniach przeszłych i ważnych
postaciach, które miały i (mają - nasz Papież) ogromny wpływ na nas
wszystkich;

w pewien sposób pomnik buduje więc tożsamość mieszkańców, może być również
punktem spotkań (najsłynniejsze takowe - Mickiewicz na rynku w Krakowie,
kolumna Zygmunta w Warszawie), jest miejscem wokół którego "toczy się"
życie;

jest wreszcie - o czym nie można zapominać - atrakcją turystyczną, miejscem
pamiątkowych fotografii, buduje wspomnienia i obraz odległego miejsca.
(...)"

http://www.uni.opole.pl/~ozog/pomnikipapieza/pomniko
logia/czym_jest_pomnik.htm

--
XL

10. Data: 2018-12-06 09:48:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-05 o 22:45, XL pisze:

> [...]
> pamiątkowych fotografii, buduje wspomnienia i obraz odległego miejsca.

Nie może, ale na pewno po nic. Żadnego kultu bałwanów w miejscach
publicznych, powód - godzi to w wolność innych ludzi. Nie widzisz
hipokryzji i zakłamania gdy złodzieje i sprzedawczyki  nie postępują wg
wskazówek naszego Papieża, można powiedzieć że robią wręcz odwrotnie, a
stawiają mu pomnik.

Ogólnie - chcecie coś upamiętniać to róbcie to na terenie prywatnym i
nie terroryzujcie swoim kultem innych ludzi.

Zielono żółte ludziki we francji
Okupacja
Trochę prawdy
Barbarzyńcy...