Temat macierzyństwa przegapiłyście...

31. Data: 2014-05-11 23:30:38

Temat: Re: Temat macierzyństwa przegapiłyście...
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ale kombany katolickie jak im kleruś naopowiadał że w prezesce siedzi szatan i co....
następnie ciekają na aborcje, feministki stosują antykoncepcje.

32. Data: 2014-05-11 23:35:56

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Sun, 11 May 2014 19:07:43 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Wiesz, dla mnie żadna różnica, czy ktoś de facto zabija swoje dziecko, czy
jest ZDOLNY do jego zabicia.
- pokaż cytowany tekst -

A to jak nie dojdzie do zapłodnienia to też aborcja, ale ci gówienko fanatyzmu pierze
ten bezmyślny baleron na szyi. Ale co się dziwić feministki to kobiety świadome
dlatego taka nienawiść od strony bezmózgów.

33. Data: 2014-05-11 23:44:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2014 13:12:03 -0700 (PDT), l...@g...com
napisał(a):

> [...]
5930381,Jazda_po_matkach__Pojawil_sie_nowy_rodzaj_up
rzedzenia.html

> Prawo do aborcji - tak, ale w szczegolnych przypadkach konkretnie trzech, nie zas
na żądanie jak chce promowac lewica. Zaklada sie ze kobieta jest istota myslaca, wiec
od takiej istoty mozna wymagac. Mozna urodzic i oddac do "okien zycia" ale i te okna
komus sie nie podobaly.

Można też urodzić i nie oddać... Czy TEGO właśnie boją się lewica? Tzn
tego, że znowu to rodzina stanie się podporą/ostoją dla jednostki, więzi
rodzinne się odrodzą i znów będą działać jednocząco na ludzi?

34. Data: 2014-05-11 23:47:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2014 14:30:38 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> Ale kombany katolickie (...)następnie ciekają na aborcje, feministki stosują
antykoncepcje.

Jak widać i wśród katoliczek, i wśród feministek są farbowane lisy - cóż,
no tak, fakt, idą niektóre "katoliczki" na aborcję, ale myślę, że równoważy
to fakt, iż niektóre "feministki" okazują się antyaborcyjnymi działaczkami
33333-)

35. Data: 2014-05-11 23:48:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2014 14:35:56 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
pierze ten bezmyślny baleron na szyi. Ale co się dziwić feministki to kobiety
świadome dlatego taka nienawiść od strony bezmózgów.

Tobie się, bidaku, już pozajączkowała aborcja z antykoncepcją.

36. Data: 2014-05-11 23:57:33

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ludzie nie są nieświadomi jak ty buraku bez mózgu, gdzie ci kler i takim jak tobie
brednie wmawia i media non stol mają kolejne afery z dziećmi w beczkach, a katoliczki
jak się nasłuchały jaka antykoncepcja zła chodzą na aborcje późne. Ludzie świadomi
nie chcą tak potwornie się zdegenerować czego przykładem są zniszczone rodziny
katolickie.

37. Data: 2014-05-12 09:17:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego, że znowu to rodzina stanie się podporą/ostoją dla jednostki, więzi
> rodzinne się odrodzą i znów będą działać jednocząco na ludzi?

Tak- bo to w sposób znaczny umniejsza ich władzę nad ludźmi. Tylko
przekształcenie ludzi w homo- sovietikusów gwarantuje im sukces. A w
warunkach demokracji- czy ktoś normalny zagłosuje na lewicę? Oczywiście-
nie, więc produkują sobie wyborców tworząc idiotów, zboczeńców, barbarię
wszelkią

--

Chiron

38. Data: 2014-05-12 09:33:05

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Co ty masz z tymi projekcjami, kler produkuje ciemnote, zmanipulowanych debili ,
degeneratów i zboczeńców. Pokaż mi instytucje która ma takie pedofilne afery na kącie
oprócz kleru. To o czym ty piszesz przygłupie, zeza masz ?

39. Data: 2014-05-12 09:44:23

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

to fakt, iż niektóre "feministki" okazują się antyaborcyjnymi działaczkami

O czym ty piszesz, jak feministki mają abordować jak stosują antykoncepcje, a
katoliczki nie bo papież potępił i co chwila dzieci w sedesie lub późne aborcje. ? To
nie jest dziwne że to katoliczki abordują masowo bo są bezmózgie i słuchają
proboszcza dopóki nie pojawi się kolejna gęba do wykarmienia, a proboszcza co bzdur
nagadał z odpowiedzialnością nagle nie ma i chodzi tak bezmózgu i podczas obiadu
nawet obciach robi bo śluz sobie bada bo w drastycznym stresie. Pomylisz się i do
kibla babskiego wejdziesz to feministka się załatwia a katoliczki zbiorowo badają
śluz i pożyczają termometry czy jej tam temperatura nie skoczyła i główny temat to
śluz bo mąż chciał a ona musiała bo ksiundz powiedział że nie ma nie chce tylko musi
.

40. Data: 2014-05-12 12:40:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2014 14:57:33 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ludzie świadomi nie chcą tak potwornie się zdegenerować czego przykładem są
zniszczone rodziny katolickie.

LOL

Zarażeni złem
Globik na prezydenta.