Temat ograny, ale bardzo prosz

1. Data: 2005-10-22 20:38:32

Temat: Temat ograny, ale bardzo prosz
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie kosmetyki antycellulitowe są naprawdę dobre?
Szukam też czegoś na zmniejszenie rozstępów.
Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
M.

1. Data: 2005-10-22 23:37:36

Temat: Re: Temat ograny, ale bardzo prosz
Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietruszka napisał(a):
> Jakie kosmetyki antycellulitowe są naprawdę dobre?
> Szukam też czegoś na zmniejszenie rozstępów.
> Bardzo proszę o pomoc.
>
> Z góry dziękuję i pozdrawiam.
> M.

cellulitis- duzo h2o, litrów około 5 dziennie + ruch, spacer, bieg,
rower:) wypróbowane:) troche checi, zaangazownia, nie potrzeba kasy.
Oczywiście jesli chcesz polece:galenic(moze byc błąd w zapisie)- okolo
150;200 zł, jak chcesz płać, ale bez ruchu i h2o - nie da rady):)
pozdr

1. Data: 2005-10-23 05:12:39

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakie kosmetyki antycellulitowe są naprawdę dobre?

Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec, ze zadne.
W koncu dotarlo do mnie, ze umre z tym swinstwem. Teraz stosuje
najskuteczniejsza z mnozliwych technike zaprzeczania i juz prawie nie widze
cellulitu jak patrze w lustro.

Magda

1. Data: 2005-10-23 08:33:27

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu dotarlo do mnie, ze umre z tym swinstwem. Teraz stosuje
> najskuteczniejsza z mnozliwych technike zaprzeczania i juz prawie nie
> widze
> cellulitu jak patrze w lustro.

: D!!!!

1. Data: 2005-10-23 09:50:17

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ardnaskela napisał(a):

> cellulitis- [...]

Nie chce aby wyszlo ze sie czepiam ale akurat na to slowo mylone z
celulitem jestem w szczegolnosci uczulona. cellulit to tzw. pomaranczowa
skorka a cellulitis to zapalenie tkanki lacznej objawiajace sie
obrzekami i podwyzszeniem temperatury zmienionej chorobowo czesci ciala :)

..::Mehi::..
mehi.hk.pl

Czym bylo by zycie gdyby nie ryzyko......

1. Data: 2005-10-23 15:04:06

Od: "An" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W koncu dotarlo do mnie, ze umre z tym swinstwem. Teraz stosuje
> najskuteczniejsza z mnozliwych technike zaprzeczania i juz prawie nie widze

Technika zaprzeczanie w walce z celulitem daje pewne efekty ale sa one bardzo
niestabilne zależą od aktualnego nastroju w chwili zaprzeczania :))
Kiedy złapiemy doła zabieg zaprzeczania jest kompletnie nieskuteczny.

Jazda na rowerze, woda mineralna, dieta plus odpowiednie zabiegi kosmetyczne
muszą dać rezultaty! Efekt będzie znacznie lepszy niż przy stosowaniu techniki
zaprzeczania.
Jazda rwerem musi być odpowiednio intensywna (ale nie zabardzo chodzi o
odpowiednie dotlenienie organizmu kiedy jazda jest zbytnio intensywna tłuszcz
się nie spala wogóle!) żeby spalać nadmiar tłuszczu, woda mineralna (najlepiej z
małą ilością sodu) i odpowiednie kosmetyki no i od czasu do czasu okłady z alg
(slimming bodywarp).
Kosmetyk mogę zaproponować: Eveline sliming 3D działa i jest niedrogi,
Maseczkę algową masz u mnie w prezencie, mam opakowanie na 2 zabiegi wyślę
(gratis). Tylko proszę nie mów że celulitu nie można zwalczyć, chyba że go
lubisz ;))

Pozdrawiam
An

____________________
maseczki.republika.pl

1. Data: 2005-10-23 16:26:11

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie kosmetyki antycellulitowe są naprawdę dobre?

Serum antycellulitowe Lirene.
Ale najlepiej to działa aerobik. Po dwóch tygodniach ćwiczeń 3x w tygodniu
cellulit u mnie prawie zniknął.

kosmetyki NU SKIN
Odżywka do włosów bez spłukiwania
Strona z przepisami na kosmetyki (angl.)
Re: Hello, poszukuje czasposma Elle
Ciuszki na fitness (wroc)