Re: Temat stary jak ?wiat.

From: Qrczak <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Temat stary jak ?wiat.
Date: Sun, 07 Mar 2010 19:31:00 +0100

Dnia 2010-03-07 18:56, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

olerancji,nId,240425

> A zdobywanie wiedzy w usenecie jest jakie? "fuj i bee"?

Fora matek przerażonych własną "tolerancją" jakoś chyba nie są
najlepszym źródłem.

> Dzi?ki wam zawr?ci?am np. uwag? na kilka fajnych program?w i problem?w,
> kt?re akurat pchn?y mi pewne kwestie w zdecydowanie dobrym kierunku.

A ile ja dobrych obejrzałam filmów, ho ho!

> Nie ods?dza?abym wi?c usenetu od czci i wiary.

Dobra, dobra. Dla Ciebie mam więc taką rewelację:
"Ojciec ma nowy pomysł. Chce cię zaprowadzić do agencji towarzyskiej.
Mówi, że jak zobaczysz, co znaczy namiętna kobieta, problem sam zniknie."

Qra