Temat z byle czego...

11. Data: 2008-01-07 11:53:15

Temat: Re: Temat z byle czego...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:4178ssixll01.1dqf9jifvxld1$.dlg@40tude.net...

> Chcesz wiedzieć, jak wygląda moja sypialnia? - to mogłabym tylko na priv,
> bo wielu by się tu poprawnie zgorszyło ;-P

Lustro w suficie, czy kamery załączane sekwencyjnie na wiiiiieeeelki
teeeeleeewizor?

12. Data: 2008-01-07 11:55:31

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez zgorszenia TU nikt nie przeżywa spokojnie ani chwili, gorszenie się to
> nałóg jest, a ja rzeczywiście nie chcę wpędzać nikogo w nałóg ;-PPP

Może byłby o tyle ciekawszy bo nowszy?

13. Data: 2008-01-07 11:56:36

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> ;)
>
> ciekawą ksiązke znów czytałam. Marie Cardinal "To trzeba wyrazić".
>
> pozdr.
> o.

Ty jesteś zamknięta ostryga, na wpół otwarta czy już stoisz otworem?

14. Data: 2008-01-07 12:01:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 12:56:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> "ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> Ty jesteś zamknięta ostryga, na wpół otwarta czy już stoisz otworem?

Próbuję podważyć, ale się zamyka - i przyszczypuje paluchy, trza by nożem,
ale to już nie ja ;-)

15. Data: 2008-01-07 12:02:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 12:53:15 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Lustro w suficie, czy kamery załączane sekwencyjnie na wiiiiieeeelki
> teeeeleeewizor?

Jest pusta. Jest w niej tylko łóżko. Okrągłe. Zgorszyłeś się?
;-)

16. Data: 2008-01-07 12:10:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 12:50:45 +0100, ostryga napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> naprawde? nikt?
> to czym ty się tu gorszysz?

Tym, co tu wyrabiam oraz tym, że gorszę innych - permanentnie; Ciebie nie
gorszę??? ;-P

17. Data: 2008-01-07 12:11:42

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest pusta. Jest w niej tylko łóżko. Okrągłe. Zgorszyłeś się?
> ;-)

Nie ma się gdzie nogami zaprzeć.

18. Data: 2008-01-07 12:13:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbuję podważyć, ale się zamyka - i przyszczypuje paluchy, trza by nożem,
> ale to już nie ja ;-)

No to dawać ją sam - na stół! ;P
Pomóżmy się jej "wyrazić" wrażając
co trzeba tam gdzie trzeba... ;)

19. Data: 2008-01-07 12:14:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 13:11:42 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nie ma się gdzie nogami zaprzeć.

Jak trzeba się hmmm... zaprzeć, to 4 ściany są w sam raz, łatwo do nich
dotrzeć w każdą dowolną stronę. :-D

20. Data: 2008-01-07 12:16:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 13:13:04 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

Jak nie dać się...
...próbujmy dalej...
SUMARUM.