Temat z byle czego...

71. Data: 2008-01-07 14:43:38

Temat: Re: Temat z byle czego...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 14:19:06 +0100, ostryga napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie.
> Zawiedziona?

Nie. Podniesiona na duchu :-)

72. Data: 2008-01-07 14:45:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zaczniesz być trawiona
> bedzie może już za późno ;P

Sa tacy, co połykają zamknięte, razem ze skorupami, fakt...
;-P

73. Data: 2008-01-07 14:46:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokop ksiundza po kostkach i zapytaj czy czytał De Mella ;)

Ale to nie Boszcz, tylko inny. ten może i czytał, ale nie zdążyłam
przeczytać Twojej rady - a teraz już poszedł. Może i dobrze, boby może
mnie... prześwięcił ;-P

74. Data: 2008-01-07 14:50:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 14:56:52 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Razem z innymi?

Nie. Tamte skutecznie odcięłam i pozostały w żołądku :-)

75. Data: 2008-01-07 14:56:41

Temat: Re: Temat z byle kleru...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to nie Boszcz, tylko inny. ten może i czytał, ale nie zdążyłam
> przeczytać Twojej rady - a teraz już poszedł. Może i dobrze, boby może
> mnie... prześwięcił ;-P

Albo docenił! ;)
A jakby przeświecił [wzrokiem]
to może by wreszcie coś "dojrzał" ;P

Ja od tego pytania ostatnio zaczynam rozmowę
z kazdym ksiundziuniem. Jak przeczy lub kręci
na tym samym pytaniu ją kończę -sprawa jasna. ;)

A wizyty kleru przyjmuję
tylko wcześniej umawiane
[i to nie przeze mnie] ;)

76. Data: 2008-01-07 14:58:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa tacy, co połykają zamknięte, razem ze skorupami, fakt...
> ;-P

To nie połyka się tych bez skorupki
bezwarunkowo bez gryzienia? ;)

77. Data: 2008-01-07 15:00:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 15:58:33 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To nie połyka się tych bez skorupki
> bezwarunkowo bez gryzienia? ;)

Jak umiesz odgryźć od skorupki, to połkniesz, ale nożyk jest wygodny, jak i
pewna wprawa - w obu przypadkach; gryzienie przed połknięciem niekonieczne
;-)

78. Data: 2008-01-07 15:09:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak umiesz odgryźć od skorupki, to połkniesz, ale nożyk jest wygodny, jak i
> pewna wprawa - w obu przypadkach; gryzienie przed połknięciem niekonieczne
> ;-)

Co to za przyjemność połykać bez gryzienia!? ;)

79. Data: 2008-01-07 15:32:49

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltemi$5ha$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To nie połyka się tych bez skorupki
> bezwarunkowo bez gryzienia? ;)

Limonka bywa na kuchni...

80. Data: 2008-01-08 22:07:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 16:09:34 +0100, Sky napisał(a):

> Co to za przyjemność połykać bez gryzienia!? ;)

No tak, pewne rzeczy są dla Ciebie n i e d o s t ę p n e (ale jestem
niegrzeczna ;-P) :-)

Jak nie dać się...
...próbujmy dalej...
SUMARUM.