Temperatura w mieszkaniu (zima)

21. Data: 2007-10-30 15:38:30

Temat: Re: Temperatura w mieszkaniu (zima)
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 29, 9:56 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:

> To ile Ty tego gazu w sezonie zuzywasz? Bo mi wychodzi ok 600m3
> miesiecznie?

Przy mrozach bylo max. 15, zwykle 10-11 m3 na dzien, przy
temperaturach powyzej 0 znacz co mniej,
Zak adaj c mróz przez ca y miesi c b dzie jakie 450 m3 (ogrzewane ok.
200 m2, dom polowicznie ocieplony).

--
ZZ@private

22. Data: 2007-10-30 18:35:22

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości
> komfortowe, przy 2 stopniach wiecej zaczynamy sie powoli podduszac... :)
> Pzdr
> Magda

podduszanie to nie od temperatury tylko kiepskiej wentylacji

23. Data: 2007-10-30 20:12:37

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podduszanie to nie od temperatury tylko kiepskiej wentylacji

nie do konca
nie zapominaj o suchym powietrzu
ja podzielam zdanie przedmowcow, temperatura 19-20 stopni jest najbardziej
optymalna i zdrowa wg mnie
oczywiscie kazdy lubi/wybiera cos innego
sam taka temperature stosuje

24. Data: 2007-10-30 21:11:58

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karlos" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> nie do konca
> nie zapominaj o suchym powietrzu

suche powietrze to składnik "wentylacji"

25. Data: 2007-10-31 09:20:54

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> podduszanie to nie od temperatury tylko kiepskiej wentylacji
Nie koniecznie. Ja mam astme - ciekawe ze jak mam 18 w nocy to jest git a
wzrosnie do powyzej 20 to mi świszczy w oskrzelach a powyzej 22 to juz atak
dusznosci murowany ;) nikt mi nie mowi ze w ciągu np. 20 minut gdy
podkreciłam kaloryfery warunki wentylacyjne gwałtownie uległy pogorszeniu
(dodam ze okno na noc zawsze jest rozszczelnione).

Pozdr Magda

26. Data: 2007-10-31 10:24:23

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/31/2007 10:20 AM, CinnamonGirl napisał(a):

> [...]
> podkreciłam kaloryfery warunki wentylacyjne gwałtownie uległy pogorszeniu
> (dodam ze okno na noc zawsze jest rozszczelnione).
Podwyższenie temperatury z definicji powoduje zmniejszenie wilgotności
względnej, co prowadzić może do wysuszania błon śluzowych.
MS
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

27. Data: 2007-10-31 10:36:43

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:fg9l4v$ev5$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Podwyższenie temperatury z definicji powoduje zmniejszenie wilgotności
> względnej, co prowadzić może do wysuszania błon śluzowych.
> MS
> --
Wiadomo, dlatego sie nawilża powietrze. Choć w dzien przy tej temperaturze
22 stopni czuje sie znakomicie. W nocy już nie zasne i sie dusze.
Napisałam to jako odpowiedz ze jedni celowo zmniejszają temperaturę na noc,
bo wtedy mogą zasnąć a nie męczyć się.

Pozdr,

Żarówki OSRAM DULUX - gniazdo G23
jak walczyc z kurzem?