Teoria zimna

1. Data: 2002-10-03 16:23:04

Temat: Teoria zimna
Od: "Anji" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to się wydać trochę dziwne, ale wydaje mi się, że człowiek tak jak w
przypadku anoreksji odmawia sobie jedzenia, tak może z powodu niskiej
samooceny narażać się na zimno, woli gdy jest mu chłodniej niż goręcej.
Ciepło symbolizuje przecież opiekę, bezpieczeństwo i ktoś może podświadomie
myśleć, że na nie nie zasługuje. Znam to na swoim przykładzie. Co o tym
myślicie?

1. Data: 2002-10-03 16:35:14

Temat: Re: Teoria zimna
Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <anhqro$en0$1@news.gazeta.pl>,
szanowny kol. Anji pisze, ze:
> Może to się wydać trochę dziwne, <...>

albo nawet smieszne :)
na swoim przykladzie...
rzeczywiscie moja samoocena jest niska, ale nie zanizona.
rzeczywscie zdecydowanie wole przebywac w nizszej temperaturze.
nie wiaze tych dwu w zaden sposob. poprostu zle sie czuje w wysokiej
w zasadzie pow. 20 st. nie moge pracowac, spac.
i kiedys milem inna samocene i tez nie lubilem wys. temp.

z zutodestrukcyjnych u siebie to raczej wymenilbym fajki i szczere
rozmowy z szefem ;)

--
Marsel

1. Data: 2002-10-03 17:44:53

Od: Kreska <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <M...@p...onet.pl> dnia 03 paź 2002 napisał/a:

> albo nawet smieszne :)
> na swoim przykladzie...
> rzeczywiscie moja samoocena jest niska, ale nie zanizona.
> rzeczywscie zdecydowanie wole przebywac w nizszej temperaturze.

:))
a ja na swoim przykładzie
moja samoocena jest niska, ale mam nadzieję, że nie zaniżona i
zdecydowanie wolę przebywać w wyższej temperaturze;)
I jakoś forma autodestrukcji poprzez zamarznięcie nie wydaje mi sie
przekonywująca;) Są przyjemniejsze

> nie wiaze tych dwu w zaden sposob. poprostu zle sie czuje w wysokiej
> w zasadzie pow. 20 st. nie moge pracowac, spac.

No właśnie;) mam tak samo, tylko na odwrót:)

pozdrawiam ---- Kreska
--
Słowo raz wymówione przestaje do nas należeć.

1. Data: 2002-10-03 21:56:15

Od: "Peter" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anji <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anhqro$en0$...@n...gazeta.pl...
> [...]
podświadomie
> myśleć, że na nie nie zasługuje. Znam to na swoim przykładzie. Co o tym

:)))) Czytam teraz sobie o sugetji. I tak sobie mysle ze TO poniekad
ma sens interesujace.

Pozdrawiam
-Peter

1. Data: 2002-10-04 07:46:21

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myśleć, że na nie nie zasługuje. Znam to na swoim przykładzie. Co o tym

Nie zgadzam się. Wolę zimno niż gorąco, samoocenę mam wysoką, ale z
kompleksami. Jednym z kompleksów jest to, że gdy jest mi ciepło - gwałtownie
się "zgrzewam". Więc wolę marznąć.
Wprowadź jako zmienną skłonność do szybkiego pocenia się :)

kohol

1. Data: 2002-10-05 01:06:40

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <3...@n...onet.pl>,
szanowna kol. k...@p...onet.pl pisze, ze:
<...>
Jednym z kompleksów jest to, że gdy jest mi ciepło - gwałtownie
> się "zgrzewam". Więc wolę marznąć.
> Wprowadź jako zmienną skłonność do szybkiego pocenia się :)

am.. pytanko jesli mozna, bo nijak mi sie to w pale nie uklada ;)

to znaczy ze... kompleks moze, ze sie tak wyraze, wyrazac sie tak
fizjologicznie?
czy to moze jest 'na podlozu' psychicznym? i tylko temp. to warunkuje?
i nawet gdyby, to czy takie zachowanie - jakby bardzieje organizmu niz
osoby- to juz tez nazywac mozna kompleksem?

--
Marsel

1. Data: 2002-10-07 07:05:20

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy ze... kompleks moze, ze sie tak wyraze, wyrazac sie tak
> fizjologicznie?

Nie w tę stronę: uwarunkowania fizjologiczne powodują kompleksy.

kohol :)

1. Data: 2002-10-07 09:11:15

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie w tę stronę: uwarunkowania fizjologiczne powodują kompleksy.
>
> kohol :)

Jeszcze w inna: uwarunkowania fizjonomiczne powoduja kompleksy, bo zle
chodzaca watroba (problemy fizjologiczne) chyba nie ;)

Andre

1. Data: 2002-10-07 11:18:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze w inna: uwarunkowania fizjonomiczne powoduja kompleksy, bo zle
> chodzaca watroba (problemy fizjologiczne) chyba nie ;)

O, fakt, masz rację :)
Choć fizjologiczne tez mogą (np. burczenia, gazy...) ;)

kohol

Dojrzalosc kobiety
tryby
co z tym.... c.d.