Teraz ja !!!

11. Data: 2003-08-01 10:13:11

Temat: Re: Teraz ja !!!
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Jak juz przyjdziem, to wroga wydusim, abolitez glodem wezmiem (niech
> zje te aronie do konca)!!!
>
> Z powazaniem, tajemnice odsieczy strzegac:
> p...@r...pl

A wszytko to dla potomności zapisze cudownym sposobem, przez szkiełko i oko
Dziad Anonim
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

12. Data: 2003-08-01 11:57:22

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
8...

> Hmmm... w radiumie dzisiaj podali, ze bracia Rosjanie, aby sie
zabezpieczyc
> przed kradziezami samochodow, zakladaja wnyki pod pedaly...
> Nie, zebym sugerowala, ale moze sie zastanow?
> Pozdrowienia - Ewa Sz. nastrojona bojowo

Pomogla rozmowa ze starszym sasiadem, ten wzial na tapete syna a ten
pasierba. Wczoraj bylo po sasiedzku bardzo glosno. Potem mialem rozmowe z
sasiadem. Chlopak ma zakaz wjazdu do mojego ogrodu. To ostra kara wziawszy
pod uwage, ze korzystal z naszych hustawek, zjezdzalni i tym podobnych.
Przepraszal, ze dotad nie reagowal ale chcial stworzyc chlopcu lepsze
warunki aklimatyzacji w nowym domu i pomoc po rozstaniu rodzicow. Szczerze
mowiac nie wierze w poprawe na lepsze i sadze jesienia berberysy.

Irek kochany

13. Data: 2003-08-01 11:58:52

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"J.Turulski" <t...@u...edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> chlopie!!!!!!
> czy ty nie powinienies udac sie dobrowolnie (lub z pomoca ktroregos z
> domownikow) do lekarza, poki ci sie jeszcze bardziej nie pogorszy?
> szownistyczna forma twego listu wobec bogu ducha winnego sasiadniego
> narodu (nawet jesli przyjac poprawke na tzw. twoje poczucie humoru)
> wywoluje u mnie starego abnegata i chama- uczucie absmaku i denerwacji.
> dostaje torsji na mysl, ze ty i ja tosmy polaki, kurna olek.

Chlopie!

w samej rzeczy nalezalo przyjac poprawke. Ale ja to znam. Wielu sklada
politycznie-poprawne deklaracje, dopoki taki czy owaki nie wlezie mu w
szkode. Doprawdy dziwny ze mnie szowinista, skoro ostatnie urodziny
swietowal w towarzystwie Portugalczyka i Wlocha, o Niemcach nie wspominajac
a moj syn dwa tygodnie pozniej z nigeryjska kolezanka. Nie chce sie z toba
licytowac, kto z nas ma czesciej do czynienia obcokrajowcami. Dodam tez, ze
historia mojej rodziny tak sie potoczyla, iz mam wiecej rodziny na Ukraine i
w samej Federacji Rosyjskiej niz w Polsce. Ale zdaje sie masz wrazliwosc
pewnej "polityczki" niemieckich zielonych, ktora po aferze z pewnym
politykiem i gwiazda telewizyjna pochodzenia zydowskiego, zaczela zarzucac
swoim rodakom antysemityzm, tylko dlatego, ze prokurataura wszczela
przeciwko niemu sledztwo. Odkad wprowadzili sie do naszej ulicy "die Russen"
zaczely sie kradzieze i te kradzieze juz udowodniona. Rozeszlo sie po
kosciach, bo zwykle sasiedzi nie chca zatargow, no i zlodzieje byli
niepelnoletni. Szanuje twoje prawo do wlasnego zdania i wyciagania wnioskow
ale mogles zapytac, czy tak na serio, czy tez zartujac poprawiam sobie
humor.
> j.t.
> ps.:a aronie i wiele innych jagodowych, jak zauawzylem u siebie w
> ogrodzie, dokumentnie zzeraja drozdy, a one niestety nie maja wiele
> wspolnego z taka czy inna nacja kacapska.
> j.t.

Jak juz napisalem, dlaczego te same drozdy nie zzeraja aronii u sa sasiada?
Sprawa miala juz swoj epilog. Czuje sie troche jak Nowak, ktory chcial
pozyczyc nozyczki u Kowalskiej. Ale o tym pozniej.

Irek kochany

14. Data: 2003-08-01 12:10:53

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> w pewnym sensie sam sobie jestes winny
> bo powinienes miec albo tyle tych jagod
> aby starczylo dla Ciebie i ruskich
> albo lepiej ich pilnowac

Kiedys Ci odpisze, co mi przyszlo do glowy ale teraz jeszcze za wczesnie.

> :)
> znowu sie roznimy
> ja lubie cierpkosc aronii i zjadam je prosto z krzaka
> :)
A zeby Ty tarnine zajadal i woda z kaluzy popijal! To tak kolege
pocieszasz!?

> :))
> a Ty nigdy za mlodych lat nie chodziles na jablka do siasiada
> ?
Nie, Tadziu kochany, moja rodzina zadbala o to by jablek w domu nie
brakowalo. Wczesnych czeresni nie mielismy a jak sie grzecznie poprosilo
sasiada, to i tego mozna bylo pojesc. Od dziecinstwa uczono mnie
poszanowania cudzej wlasnosci i zostalo mi to do dzis.

> [...]
> choc nocowal w sezonie na polu
> to nie dawal rady jej upilnowac przed miejscowa lobuzeria
> :)
> wymyslil wiec opryskiwanie truskawek w okresie dojrzewania
> w opryskiwaczu byla czysciutka woda ale on puszczal fame
> ze to jakas straszliwa chemia i lepiej nie jesc tych truskawek
> :)
> w przyszlosci mozesz tez zrobic taki oprysk
> napomykajac przy okazji sasiadowi
> zeby powiedzial pasierbowi aby przez 3-4 tygodnie
> nawet nie zblizal sie do Twoich roslinek bo spryskales je jakas
A co ja bede przed gowniarzem teatr odstawial?! Tu ojciec z pasem potrzebny,
skoro moje tlumaczenia, polecenia i grozby nie pomogly. Moje dzieci nie bite
ale jak chca opuscic okolice domu, to pytaja sie czy wolno. Nie, Tadeuszu,
tu trzeba twardo upomniec sie o swoje prawa i wymagac od sasiada ich
przestrzegania. I to mi sie udalo, bo on tez chce ze mna zyc w zgodzie.
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

trzymaj sie, bo ja juz od goraca padam,

Irek

15. Data: 2003-08-01 12:21:27

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> No więc zrobiliśmy rozeznanie, i tanie sadzonki berberysa mają szkółki
> leśne: w Świeradowie Zdroju i Głogowie. Niekoniecznie blisko
> Wrocławia. Ale jesienią (lub wiosną, w Obornikach Śl. sprzedawali
> tylko wiosną) możnaby się wybrać. Do tego za psie pieniądze można
> kupić różę pomarszczoną, glediczię, pigwowca chińskiego... To wszystko
> z kolcami.

Na Ciebie mozna liczyc. Wybiore sie na pewno, tylko czy poczatek wrzesnia,
to nie zawczesnie na kupno sadzone?
Dla Ciebie mam jesli chcesz, derenia "Jolico" po przecenie, za 15 Euro.
Niezbyt ladny ale o dyche obnizony.

> Przy okazji: dzisiaj kupiliśmy dla Ciebie powojniki: JP II i
> Westerplatte. To się Niemcom powinno dobrze kojarzyć :)

Dzieki.To sie Uta ucieszy, bo wlasnie planuje nowe miejsca na powojniki.

> Pozdrawiam współczująco,
> Grzesiek
> --
Irek kochany

16. Data: 2003-08-01 12:21:39

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"zdzislaw kmito" <3...@t...de> schrieb im Newsbeitrag
> Wydaje Ci sie,ze Ciebie okradli masz ogrodowe urojenia.Smacznego Z.K.

Juz Tadeusz napisal, ze nic nie pomoze. Ty mi lepiej przyslij sadzonki
jagod, moze jak beda mieli swoje, to mnie w spokoju zostawia. Co ja za
jagody hoduje, ze mam urojenia?

Irek kochany

17. Data: 2003-08-01 12:26:00

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wieczorem w niedziele bede przekraczac granice z NIemcami w Zgorzelcu:)
Cos
> podrzucic??
> Pozdrav.Rene
> PS - o ile nie za duze:)

Sluchaj, wez do Dirka rolke drutu kolczastego, ze 50 berberysow i skrzynke
spirytusu, to powinno wystarczyc. Moze jeszcze samonaprowadzajace karabiny,
tak ze dwa, trzy.

Zgorzelec, to pewnie jedziesz na poludnie?

Irek kochany

18. Data: 2003-08-01 12:30:46

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Mogę Ci wykopać kilka odrostów mojej róży pomarszczonej. Tylko jak Ci toto
> dostarczyć? Polecam też pigwowca - kolczasty a i na naleweczke dobry :-)
>
> Krycha&Co(ty) ze współczuciem

To byl pierwszy list i bylo mi bardzo milo. Ja, naturalnie tak sobie
zartowalem. Dziekuje bardzo. Gdybys miala jakies szczegolne pigwowce, takie
roznokwitnace, przy ktorych placze, bo mnie nie stac, to chetnie. Kolega
obiecal mi 20 sztuk mahonii, niestety roznych wielkosci. Rowniez przy
Niemieckim Zwiazku Ochrony Praw Dziecka moge sobie wykopac kielka sztuk, bo
sie udzielam, no i chca sie tego pozbyc, ze wzgledu na maluchy.

Irek kochany

19. Data: 2003-08-01 12:49:15

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj, wez do Dirka rolke drutu kolczastego, ze 50 berberysow i skrzynke
> spirytusu, to powinno wystarczyc. Moze jeszcze samonaprowadzajace
karabiny,
> tak ze dwa, trzy.
Ale gdzie ja Dirka znajdę??? O karabiny on pewnie by się zatroszczył:):):)

> Zgorzelec, to pewnie jedziesz na poludnie?
Tak jest psze pana

Pozdrav.Rene

20. Data: 2003-08-01 12:53:44

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Pomogla rozmowa ze starszym sasiadem

(ciach)

> [...]
> chlopcu lepsze warunki aklimatyzacji w nowym domu i pomoc po rozstaniu
> rodzicow. Szczerze mowiac nie wierze w poprawe na lepsze i sadze

Ale moze wystarcza same berberysy, bez wnykow :-)
Zawsze to cos :-)
Pozodrowienia - Ewa Sz. testujaca metody wychowawcze

Potrzebuje plan modelarski mlynu lub wiatraka
kaskada
Cytryna
buuu - miałam wrzosowisko...
Trzcina śródziemnomorska