Teresom

11. Data: 2004-10-04 06:33:02

Temat: Re: Teresom
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również składam serdeczne życzenia.
Niech Wam nie zabraknie energii i zapału dla nowych zdobyczy i niech zima
zejdzie szybko :-).

Serdeczności, Maria

12. Data: 2004-10-04 06:58:23

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Teresom ogrodniczkom skaładam najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
> Niech Wam sie darzy w domu i ogrodzie, niech krety omijają Wasze
> włości, a jeże wręcz przeciwnie. Pogoda niech Wam sprzyja, a nowe
> ogrodowe nabytki niech będą takie by zazdrość wszystkich budziły.

Aha, aha :-)
Niech sie przyjmuje, co ma sie przyjac, a nasiona chwastow omijaja ogrod
szerokim lukiem :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Te rosliny, co to ich niby wszyscy majš zazdroscic... no nie wiem.. to
generuje tabuny ludzi z lopatkami, wiec nie wiem, nie wiem... :-D

13. Data: 2004-10-04 09:10:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> jeże wręcz przeciwnie. Pogoda niech Wam sprzyja, a nowe ogrodowe nabytki
> niech będą takie by zazdrość wszystkich budziły.

Doałączam się do życzeń. Serdecznosci.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2004-10-04 16:12:49

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Tessa, bo

> Czuj sie pod baldachimem. A ponadto zycze Ci takich widokow jak ten przedwczorajszy
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/katok04/photos/7
4.jpg
> Wprawdzie jestes teraz troche dalej na polnoc, ale ocean ten sam :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Michale, a gdzie w Indianie masz ten ocean? Czy tsunami bylo i ja nie slyszalam nic o
tym? Moze
Gora Sw. Helki zatrzesla mocno, gdy spalam? Czekamy z utesknieniem na ten wulkan, juz
mamy
wycieczke zaplanowana, jak tylko walnie, wsiadamy i jedziemy. Od nas to tylko 3-4
godziny, wiec
zdazymy sie napatrzec. Ach, we wspanialych czasach zyjemy, gdy zywe wulkany
wybuchaja. Niby ta
Ziemia taka kochana, dobra, a jak walnie! to od razu pol gory wywali w powietrze.

Magdalena Bassett

15. Data: 2004-10-05 03:05:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Michale, a gdzie w Indianie masz ten ocean?

Bylem pare dni w Berkeley, CA.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-10-05 19:12:25

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns95785B3508A14ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> [...]
> PS. Te rosliny, co to ich niby wszyscy mają zazdroscic... no nie wiem..
> generuje tabuny ludzi z lopatkami, wiec nie wiem, nie wiem... :-D

Dziękuję wszystkim za życzenia i niech się spełniają :-)
Ludzie z łopatkami mile widziani , zawszeć to przyjemnie przyjmować u
siebie takich z błyskiem w oku :-)

Pozdrawiam
Teresa

datura i owoce
Jak nazywają sie te rośliny?
Dzień Działkowca w ogrodzie Róża w Słupcy
Aktinidie
Cytryna - odpadly owoce :(