Termomix

1. Data: 2001-05-08 13:29:11

Temat: Termomix
Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was ma już Termomix? Proszę napiszcie, czy rzeczywiście jest tak
wykorzystywany do wszystkiego? Czy rzeczywiście można zaoszczędzić przy tym
urządzeniu?
Biała

1. Data: 2001-05-08 13:31:26

Temat: Re: Termomix
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biala" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> wykorzystywany do wszystkiego? Czy rzeczywiście można zaoszczędzić przy

Witaj!
Moja kolezanka ma. Poczatkowo uzywala go stale - od robienia lodow po
pieczenie chleba, ale teraz jakos przycichlo.
Ogolnie to dosc ciekawe, sama jednak nie probowalam w tym niczego
przygotowywac.
Pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-05-08 13:45:01

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie glupio zapytam: co to jest? Bo od czasu do czasu rozpetuja sie tu
dyskusje na ten temat, a ja ani w zab. Zacofany chyba jakis jestem...

Jader

1. Data: 2001-05-08 15:31:14

Od: Magdunia <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kolezanka to kupila - wydala duuuzio pieniedzy, a ja jakos nie widze
roznicy pomiedzy moim robotem kuchennym a tym....
Moze tez jestem zacofana....

1. Data: 2001-05-08 21:15:41

Od: "Suchy" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę napiszcie, czy rzeczywiście jest tak
> wykorzystywany do wszystkiego?

na poczatku" prawie do wszystkiego"
teraz ,nie tak czesto ,ale robie w nim niezlego"advocata",maslo,wyrabiam
ciasto na chleb(ale trzeba miec dobry piec)oraz wszelkie zupy ,ktore sa
naprawde dobre(swieze skladniki ,krotki czas przygotowania)
w sumie - niezla maszyna,ale za te pieniadze dzis kupilbym cos zupelnie
innego(nie do kuchni)
s...@k...net.pl

1. Data: 2001-05-09 13:48:40

Od: "Dorota Bąkowska" <d...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem użytkowniczką Themomixa od kilku miesięcy. Dla osób nie
znających tego urządzenia opisuję je króciutko.
Jest to urządzenie, które łączy w sobie dwie funkcje: miksowanie i
gotowanie. Wszystko odbywa się w jednym pojemniku (dzbanku) ze stali
chromowo-niklowej. Regulacja obrotów od 100 do 12000 obr. na
minutę. Thermomix jest sterowany komputerowo, posiada elektroniczną
wagę i minutnik. Do zestawu dołączona jest przystawka Varoma
umożliwiajaca gotowanie na parze. Zdjęcie tego urządzenia mozna
zobaczyć na stronie http://mrs2000.dr.pl/urzad.html
Ja oczywiście najwięcej korzystałam z niego zaraz po zakupie.
Eksperymentowałam całymi godzinami, aż całej mojej rodzince zaczęły
rosnąć brzuszki (zjadane było wszystko, co na tej maszynie upichciłam),
więc przystopowałam.
W tej chwili wykorzystuję tą maszynę przede wszystkim do siekania (jako
malakser), mielenia (maszynka do mielenia), ucierania (szybko robi się
każde ciasto, sernik w kilka minut) i gotowania zup i sosów. Jako, że
mozna ustawić na nim temperaturę, wspaniale wychodzi rosół. Często też
gotuje na parze warzywa z mrożonek.
Nie zauważyłam niestety abym, oprócz czasu, zaoszczędziła jakieś pieniądze.
Nasze miesięczne wydatki na jedzenie nie zmienily się.
IMHO urządzenie jest bardzo praktyczne, ale wciąż nie mogę zapomnieć ile za
nie zapłaciłam :-).

Z pozdrowieniami
Dorota Bąkowska

1. Data: 2001-05-09 15:17:55

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suchy" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| naprawde dobre(swieze skladniki ,krotki czas przygotowania)
| w sumie - niezla maszyna,ale za te pieniadze dzis kupilbym cos zupelnie

Ach, pamiętam jeszcze te ogniste dyskusje na grupie, a jak mądrzy ludzie
mówili, że to w sumie cały czas robot, ale podgrzewający, to się pewien
dealer strasznie obrażał. :-)

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

Re: KFC i twister
Cos paprykopodobnego...
pianka do cappucino
pianka do cappucino
kawa na zimno - coś jak capuccino, pytanie