Terry Schiavo

1. Data: 2005-03-22 00:50:45

Temat: Terry Schiavo
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zbulwersowana tym ze chca biednej kobiecie odebrac zycie jakie by ono
nie bylo i to w tak okrutny sposob przez zaglodzenie i dehydracje. Jej maz w
porozumieniu z lekarzami i za przyzwoleniem sadu wywalczyl odlaczenie jej od
pozywienia i plynow. Caly Swiat protestuje a Papiez milczy! Co o tym myslicie?

1. Data: 2005-03-22 01:10:36

Temat: Re: Terry Schiavo
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
od
> pozywienia i plynow. Caly Swiat protestuje a Papiez milczy! Co o tym

ale jak to jest? ona jest przytomna i nie jest podlaczona do respiratorow
co nie? tylko nie moze samodzielnie jesc, je przez ta wlasnie rurke co jej
chca odlaczyc?

1. Data: 2005-03-22 01:14:10

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
od
> pozywienia i plynow. Caly Swiat protestuje a Papiez milczy! Co o tym

Ja myśle, że NTG.

1. Data: 2005-03-22 01:17:07

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> co nie? tylko nie moze samodzielnie jesc, je przez ta wlasnie rurke co jej

Nie wiadomo czy jest przytomna lekarze twierdza ze nie, rodzice zrozpaczeni
twierdza ze ona reaguje czyli jest swiadoma. Juz jej nie karmia wczoraj ja
odlaczyli a w Stanach sa ogromne demonstracje i przed sadem ktory wydal na
nia wyrok. W Onet jest caly artykul.

1. Data: 2005-03-22 01:18:06

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> ono
> od
> myslicie?

Co to znaczy NTG? :(

1. Data: 2005-03-22 01:21:37

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> ale jak to jest? ona jest przytomna i nie jest podlaczona do respiratorow
> co nie? tylko nie moze samodzielnie jesc, je przez ta wlasnie rurke co jej
> chca odlaczyc?

bzdura, ona już jest warzywem, nie ma świadomości

1. Data: 2005-03-22 01:39:51

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> bzdura, ona już jest warzywem, nie ma świadomości

Czyli czym jest warzywo?
Bo nie jarzę.

Mógłbyś coś o świadomości warzyw wspomnieć?
:-)
ett

Poprzez zbieżność Nicków ze znanym powszechnie...
To kiedy tenże stał się warzywnym?

Gdy zagrożenie terytorium psy zwąchały?
Czy u oligarchów?
Czy na licytacji?
Czy gdy drewno na stos znosi?
Czy ...

A może po?

1. Data: 2005-03-22 02:34:40

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> bzdura, ona już jest warzywem, nie ma świadomości

Nawet jesli czlowieka nie wolno zabijac.

1. Data: 2005-03-22 03:17:12

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> respiratorow
> jej

> Nawet jesli czlowieka nie wolno zabijac.

no nie uogulniaj, sa ludzie co nie zasluguja aby zyc.

1. Data: 2005-03-22 07:23:30

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy NTG? :(
http://vege.spinacz.pl/str.php?dz=66#222

Psychotest 003
[OT] Sie ujawniam.
ANKIETA CFVx: pl.sci.matematyka (glosowanie)
egoista
Jak o tym powiedzieć...