Re: Tesciowa kupuje mieszkanie:-) PILNE

1. Data: 2004-04-19 16:42:07

Temat: Re: Tesciowa kupuje mieszkanie:-) PILNE
Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> wrote in message
news:c60j16$80e$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Przepraszam za crossposta, ale moze Wy mi pomozecie?
> mieszkania na wspolwlasnosc 50-50%.
>
> Pytanie nr 4: Jaki do cholery bedzie ten podatek spadkowy od mieszkania
> kupionego za 150.000 pln?

Wg moich wyliczen duzy - cos ok 4 000 na lebka. Ale moglem sie walnac.
Na priva poszrdl tekst ustawy - moze sie przyda

Zaslav

1. Data: 2004-04-19 19:25:16

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.04.2004 18:42, Użytkownik Mariusz Wolek napisał :

> Wg moich wyliczen duzy - cos ok 4 000 na lebka. Ale moglem sie walnac.

Ale kto mówił o darowiźnie/spadku dla dwojga ? Mam wrażenie, że byłby to
w obu przypadkach tylko Mąż [edymon]. Podatek wyniósłby więc 9 208,69 zł.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-04-19 20:21:52

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

> Ale kto mówił o darowiźnie/spadku dla dwojga ? Mam wrażenie, że byłby to
> w obu przypadkach tylko Mąż [edymon]. Podatek wyniósłby więc 9 208,69 zł.

[edymon] to akurat żona:-))) mąż to _monter_ ;-)

Edytka [edymon]

1. Data: 2004-04-19 20:36:02

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.04.2004 22:21, Użytkownik [edymon] napisał :

> [edymon] to akurat żona:-))) mąż to _monter_ ;-)

To było napisane przez "prawo własności" tzn. Mąż należący do [edymon] ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Re: Wyje
Re: Wybor sprzetu AGD
Re: takie male robaczki
Re: Jaka kawa do ekspresu ciśnieniowego?
środek na pająki