Tesciowie/rodzice zakres praw

81. Data: 2007-10-31 10:29:59

Temat: Re: Tesciowie/rodzice zakres praw
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Że napiszę, że dziś pogoda do dupy, a Ty potem jakieś insynuaacje w
> temacie mojego kupra wywleczesz ;-)

A co nie tak jest z Twoim kuprem? Może się da coś zaradzić? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

82. Data: 2007-10-31 10:34:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A co, świat ma się skończyć?
> Ich przynajmniej będzie miał kto utrzymywać.

Ich utrzymywać? A ja myślałem, że będą spłacać Nasze kredyty mieszkaniowe...

Stalker

83. Data: 2007-10-31 10:46:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ich utrzymywać? A ja myślałem, że będą spłacać Nasze kredyty
> mieszkaniowe...

Ci, co narobili sobie dzieci?? Twoje kredyty? O sobie pisałeś?

Qra, za dużo wycinasz i potem nie wiesz, co mówisz :-)

84. Data: 2007-10-31 10:47:40

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" :

> A teraz? Nie dość że internety, uniwersytety, gazety, to jeszcze wiedza
> naszych rodziców przestaje pasować do otaczającego Nas świata.
> Zmiana systemu, rewolucyjne zmiany w wielu dziedzinach życia.
> Dzisiaj to córka uczy matkę jak korzystać z komputera, telefonu
> komórkowego, konta w banku itp. itd.
>
> No i rodzi się napięcie międzypokoleniowe...

Bez przesady.
Jesli człowiek jest mądry - to porad wysłucha (zarówno dzieci jak i rodzice)

A "życiowe" i rodzinne problemy są dalej takie same jak od setek lat, nie ma
to nic wspólnego z technologią.

Pozdrowienia

Basia

85. Data: 2007-10-31 10:48:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co nie tak jest z Twoim kuprem? Może się da coś zaradzić? :-)

Dawno go nie widziałam. Tak się jakoś za mną wlecze

Qra, zawsze do przodu

86. Data: 2007-10-31 11:15:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ci, co narobili sobie dzieci?? Twoje kredyty? O sobie pisałeś?

Ja chyba w złych proporcjach mieszam ten koniak z antybiotykiem :-)

Stalker

87. Data: 2007-10-31 11:22:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chyba w złych proporcjach mieszam ten koniak z antybiotykiem :-)

Widać nie doczytałeś w internecie własciwych przepisów na ten koktajl jakby
mołotowa ;-)

Qra, a jak mieszasz?

88. Data: 2007-10-31 11:58:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Widać nie doczytałeś w internecie własciwych przepisów na ten koktajl
> jakby mołotowa ;-)

No dobrzy ludzie na "dzieciach" kazali antybiotyk z czymś dobrym
wymieszać. No to mieszam... :-)

> Qra, a jak mieszasz?

No normalnie, w proporcji 1 do 1 :

1 butelka koniaczku na 1 tabletkę

mieszam, mieszam, aż się rozpuści, zaciągam do strzykaweczki
i aplikuje do dzióbka... znaczy do twarzy :-)

Stalker

89. Data: 2007-10-31 12:05:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrzy ludzie na "dzieciach" kazali antybiotyk z czymś dobrym
> wymieszać. No to mieszam... :-)

A na których? Bo dzieci to u nas dostatek ;-)

> No normalnie, w proporcji 1 do 1 :
> 1 butelka koniaczku na 1 tabletkę
> mieszam, mieszam, aż się rozpuści, zaciągam do strzykaweczki
> i aplikuje do dzióbka... znaczy do twarzy :-)

No właśnie. Popełniasz widać błąd używając butelki jako naczynia
mieszającego. Substancja czynna zawarta w antybiotyku zaczyna działać już w
naczyniu i na owo naczynie, przez co tracisz największe i najbardziej
dobroczynne właściwości.

Qra, z pominięciem mieszacza

90. Data: 2007-10-31 13:05:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:
> Wyobraz sobie ze lubie
> pytania ogolne, bo daja jak nigdzie indziej odpowiedzi TOTALNIE roznych
> ludzi na pytania totalnie powszechne. Sztuka jest porozmawiac o problemie
> generalnym i chyba temu sluza newsy.

Na poważnie, Twoje pytania są na tyle ogólne i dotyczą tak oklepanych
rzeczy, że ciężko odpowiedzieć na nie wydobywając sie ponad banał.

Jeśli chcesz to możesz na ten temat zrobić psychotest i poczytać komentarze:
http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53664,1479
440.html

Spojrzeć na temat psychologicznie z podbudowaniem religijnym (Punkt:
Opuszczenie):
http://www.przeznaczeni.pl/index.php?id_d=&art_id=59
&akcja=art_f&id_nr=484

Albo tylko religijnie:
http://www.mateusz.pl/wdrodze/nr395/21-wdr.htm

Później znowu psychologia z religią w tle
http://www.semestr.pl/2,2592.html

Albo juz tylko psychologia (temat często poruszany)
http://kiosk.onet.pl/charaktery/

itp. itd...

> Zapewne mam pewne problemy rodzinne,
> ale zrozum kiedy ktos zapyta na kuchni "jaka najlepsza grzybowa" nie
> oznacza to, ze jego grzybowa jest beznadziejna. Czesto chodzi o wymiane
> doswiadczen i poszukiwania dobrej drogi dla serwowania grzybowej w knajpie,
> mimo ze w domu gotuje sie inna.

No żeś se porównanie wybrał...

Wybacz, ale w ramach zadania domowego przejrzałem tematy i przebieg
tworzonych przez Ciebie wątków. I choć zdanie mam wyrobione, to obiecuję
już więcej nie doszukiwać się osobistego dna w Twoich ogólnych
pytaniach... :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

wesele i akcje z teściami problem obyczajowy
Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
Posłowie
WYJEŻDŻAM z kraju
Kryzys w małżeństwie