Re: Test Ciazowy

Data: 2002-08-14 17:52:05
Temat: Re: Test Ciazowy
Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl>

Witam ja tez podejzewalam ze jestem w ciazy ,poszlam do lekaza a ten po
zbadaniu powiedzial ze na 100%nie jest pani w ciazy i dal mi leki na
wywolanie miesiaczki.niestety miesiaczka nie pojawila sie wiec sama
postanowilam to sprawdzic i zrobilam sobie test ciazowy z moczu (ale nie
taki test kupowany w aptece tylko zanioslam mocz w kubeczku i poprosilam o
tyest ciazowy w prywatnej klinice)wies wyszedl mi test POZYTYWNY-a w tej
chwili mam juz1.6roczne dziecko.Czasami trzeba zaufac sqwemu przeczuciu.Test
z moczu jest dobry ,ale proponuje z krwi bo wtedy jest na pewno100%.

Pozdrawiam Edyta
Uzytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci