Test Ciazowy

1. Data: 2002-08-12 14:18:23

Temat: Re: Test Ciazowy
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:aj8gi5$f6e$1@news.tpi.pl...

> Zrobilem test ciazowy tzn nie ja moja kobieta :P
> w 2 dniu spozniajacej sie miesiaczki test wykazal ze nie jest w ciazy
> test ten jest fimry Quick vue ( strumieniowy ) ale miesiaczki nadal nie ma
> i to mnie martwi bo zawsze byla. Moze jakies uwagi , wyjasnienia ?

Mialem to samo, trzeba zrobic za pare dni, koniecznie z porannego moczu.

3. Data: 2002-08-12 14:34:16

Od: Marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KM wrote:

> Uzytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Mialem to samo, trzeba zrobic za pare dni, koniecznie z porannego moczu.

i jaki byl wynik kolejny ?

4. Data: 2002-08-12 15:05:38

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jaki byl wynik kolejny ?

No wlasnie, nie powiedzialem najwazniejszedo: dodatni (teraz to juz 10.
tydzien)

5. Data: 2002-08-12 15:06:54

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@w...pl> wrote in message news:aj8gi5$f6e$1@news.tpi.pl...

> [...]
> test ten jest fimry Quick vue ( strumieniowy ) ale miesiaczki nadal nie ma
> i to mnie martwi bo zawsze byla. Moze jakies uwagi , wyjasnienia ?

wiele znajdziesz tutaj http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl_vad.php?id=649

Ewa

6. Data: 2002-08-12 15:35:47

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w 2 dniu spozniajacej sie miesiaczki test wykazal ze nie jest w ciazy
> test ten jest fimry Quick vue ( strumieniowy ) ale miesiaczki nadal nie ma

Po pierwsze testy tego typu wykonuje sie z moczu porannego - po nocy jest
wieksza koncentracja Hcg we krwi. Po drugie ujemny wynik nie przesadza
sprawy - nalezy test powtórzyc po uplywie 72 godz. Trzecia sprawa - zostaje
wam jeszcze udanie sie do najblizszej poradni analitycznej i poproszenie o
wykonanie testu na okreslenie poziomu Hcg we krwi. Takie badanie kosztuje ok
20 zl. Wynik na drugi dzien.
Wizyta u ginekologa jest o tyle bez sensu, ze w przypadku tak mlodej ciazy
lekarz moze miec problem z jej okresleniem.

HaNkA

7. Data: 2002-08-12 21:30:18

Od: Marek <d...@d...vx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko jest dobrze dostala miesiaczke czyli juz jest nie mozliwe zeby
byla w ciazy :>>>>

8. Data: 2002-08-13 08:01:16

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> Wszystko jest dobrze dostala miesiaczke czyli juz jest nie mozliwe zeby
> byla w ciazy :>>>>

Tak w sekrecie ci powiem, ze czasem jest mozliwe.

Ula

9. Data: 2002-08-13 13:13:24

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj mozliwe, mozliwe a nawet normalne. poczekajcie, powtórzcie test. poza
tym, zajscie w ciaze to radosc w dzisiejszych czasach (patrzac od strony
lekarza), przy tak szybko rosnacej liczbie problemów mlodych malzenstw.
powtórzcie ten test.
nie nastawiajcie sie na jakikolwiek wynik, takie male rozczarowania
stwarzaja konflikty.
pozdrawiam cieplo
Max

10. Data: 2002-08-13 13:16:36

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:aj8kkt$2sm$1@news.tpi.pl...
> Po pierwsze testy tego typu wykonuje sie z moczu porannego - po nocy jest
> wieksza koncentracja Hcg we krwi.
Siostrzyczko, zagęszczenie w moczu, poranny ma największy ciężar właściwy;
we krwi zwiększa się ilość beta HCG z każdą chwilą,początkowo średnio
podwaja co 24 godziny.

poza tym <cmok> dla maleństwa od wójka.

Max

petadolex ?
lumbago
gdzie Nauka jezyka migowego w Warszawie...
niedociśnienie
Pamietacie temat cukrzyca-prawo jazdy