Test Thomasa

11. Data: 2007-05-18 17:19:41

Temat: Re: Test Thomasa
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Znalazłam w 3 sekundy:

ale co znalazłaś?
ja robie thomasa od czasu do czasu i akurat poniższe zdanie
"Test był krótką metodą selekcyjną, ułatwiającą określenie zawodów, w
których najlepiej mogliby się spełnić"
należy traktować bardzo ogólnie - tzn nie można jednoznacznie okreslić
zawodu w jakim ktoś się spełni a jedynie wskazać na pewne cechy, które
mogą być pomocne komuś w jakimś zawodzie.
A pytałem krisa o to, w jakim konkretnie miejscu się zetknął z thomasem,
tak z ciekawości zawodowej :)

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

12. Data: 2007-05-20 10:11:11

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A pytałem krisa o to, w jakim konkretnie miejscu się zetknął z thomasem,
> tak z ciekawości zawodowej :)

Test mam przejść na rozmowie kwalifikacyjnej, sami mnie chcą z powodu
doświadczenia jak sądzę, więc się zastanawiam po kiego im jeszcze
test, no ale jak chcą... co im poradzę, pewnie mają takie procedury.

13. Data: 2007-05-20 10:17:01

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> No to szkoda, że nie pomogłam. Ale ciekawi mnie, czy Ty boisz się tego
> testu, czy co? Może się chcesz jakoś przygotowac tylko... jeśli jednak
> Ci zalezy na tym, aby był obiektywny, to nie radzę Ci przygotowywać się.
> Skoro ma Ci w czymś pomóc, musisz być "na świeżo", bez żadnych wpływów,
> wcześniejszych wersji odpowiedzi czy uprzedzeń.

Wiem o co Ci chodzi, ale niestety często jest tak że o sukcesie na
danym stanowisku nie decyduje test czy tam jego wynik (wykrywacz
kłamstw też można oszukać), a za to jeśli chodzi o sukces dostania się
na dane stanowisko... może on być przez owy test skutecznie
pogrzebany :P

Pozdr Kris

14. Data: 2007-05-20 10:21:15

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<k...@g...com>
ps.com

> [...]
> kłamstw też można oszukać), a za to jeśli chodzi o sukces dostania się
> na dane stanowisko... może on być przez owy test skutecznie

Chciałbyś się dostać na stanowisko, na które się nie nadajesz?

Paweł

15. Data: 2007-05-20 19:35:25

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

9...@l...googlegroups.com

> Chciałbyś się dostać na stanowisko, na które się nie nadajesz?

Twoja chęć bycia wysłuchanymza wszelką cenę przewyższa twą zdolność
czytania ze zrozumieniem, popracuj nad tym, a może się do tego nie
nadajesz?

16. Data: 2007-05-20 21:14:55

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<k...@g...com>
s.com

[...]
> Twoja chęć bycia wysłuchanymza wszelką cenę przewyższa twą zdolność
> czytania ze zrozumieniem, popracuj nad tym, a może się do tego nie
> nadajesz?

Czytanie ze zrozumieniem to dla ciebie czytanie tak, jak TY sobie życzysz?
:)

PN

17. Data: 2007-05-20 21:16:02

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> Czytanie ze zrozumieniem to dla ciebie czytanie tak, jak TY sobie
> życzysz? :)

Dlatego wszelkie testy są jednak potrzebne - jak dotąd są jedynym
jednoznacznym i spójnym narzędziem badawczym: nikt nie ma wątpliwości,
jak zrozumiał pytania badany ;-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

18. Data: 2007-05-20 21:17:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

> Test mam przejść na rozmowie kwalifikacyjnej,

że tak powiem, umysłem to wyczułem
a konkretniej możesz?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

19. Data: 2007-05-20 22:19:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Dlatego wszelkie testy są jednak potrzebne - jak dotąd są jedynym
> jednoznacznym i spójnym narzędziem badawczym: nikt nie ma wątpliwości,
> jak zrozumiał pytania badany ;-)

nie bardzo rozumiem....
skąd wiesz że każdy badany rozumie poszczególne pytanie tak samo...?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

20. Data: 2007-05-21 10:48:49

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 23:17, tren R <t...@p...pl> wrote:

> że tak powiem, umysłem to wyczułem
> a konkretniej możesz?
>
> --http://patrz.pl/trener
> SOBIEKRÓL

A takie tam :) manager od przedaży na europę

TANIEC CHOCHOLI
Strój wstydu, czyli światło ze wschodu
Z PCP
Rozmawianie o zmarlych