Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ? Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

Date: Thu, 15 Apr 2010 22:41:03 +0200
From: medea <X...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać
podział narodu ?

Ender pisze:

> hmm...
> Ja generalnie izoluje się od polskich komentarzy do wydarzeń,
> stąd też może moja izolacja od takich ludzi jak tu?
> Ludzie nie koniecznie, ale komentarze różnych gwiazd
> typu Olejnik są dla mnie synonimem małostkowości
> i braku kultury (społecznego zezwierzęcenia).
> Tak jak wielokrotnie wskazywali chociażby nasi krajowi socjolodzy,
> ludzie skompromitowani publicznie, typu Lepper i spółka,
> w zachodniej kulturze informacyjnej byliby martwi medialnie,
> a u nas brylują wręcz w mediach i zdobywają poparcie oraz mandaty
> do władz.
> [...]

Hm, czyli jednak Ty piszesz ogólnie, nie tylko o dyskusjach na psp?

No to trochę mnie zaskoczyłeś, przyznam. Jak wyobrażałbyś sobie swój
udział w życiu żtp społeczno-publicznym (choćby świadomy udział w
wyborach), gdyby nie było tego typu dyskusji w mediach?
Jeśli jednak Ci nie zależy na tej (mniejszej lub większej) świadomości,
to przecież nie musisz oglądać kanałów informacyjnych, pewnych programów
itd. Masz wybór. :)

Ewa