Testowanie programu do komponowania posiłków

1. Data: 2003-04-01 13:33:26

Temat: Testowanie programu do komponowania posiłków
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu umieściłem wersje testowa na załączonej stronie z prośba o
ewentualne uwagi.
Niestety odzew był bardzo słaby.
Było kilka drobnych uwag na grupie i tylko dwie na adres prywatny.
Oczywiście wziąłem wszystko pod uwagę i przygotowuje wersje poprawioną.
Proszę jednak o kolejne uwagi gdyż tylko uwzględnienie wniosków użytkowników
pozwoli na zrobienie naprawdę przydatnego dla wszystkich programu.
Interesuje mnie szczególnie opinia ludzi stosujących MM, czy ten program
może się wam w ogóle do czegoś przydać. Jeśli nie to co dodać lub co
zmienić?

http://alpha-net.home.pl/dieta/setup.exe
albo zzipowany
http://alpha-net.home.pl/dieta/setup.zip

Pozdrowienia
Tomasz.

2. Data: 2003-04-02 13:17:43

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie szczególnie opinia ludzi stosujących MM, czy ten program
> może się wam w ogóle do czegoś przydać. Jeśli nie to co dodać lub co

jak wiesz poddalbym go intensywnym testom ale sie nie instaluje. Dlaczego
wszystko inne w moim systemie sie instaluje a ten soft nie? Dlaczego
przerywa instalacje w roznych miejscach?
moze inni tez maja taki problem i dlatego nie pisza?

musta

3. Data: 2003-04-03 17:42:24

Od: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerywa instalacje w roznych miejscach?
> moze inni tez maja taki problem i dlatego nie pisza?

u mnie instalka przebiega bezproblemowo, ale może dlatego, że ja wszystkie
biblioteki Borlanda miałam już dawno, w najnowszych wersjach.

A poza tym: tak sobie myślę...
Jak komponuję nowy produkt (świenty pomysł!), to wrzuca mi i podlicza
białka, cukry i tłuszcze, ale IG mam ciągle zero.... Sama mam kombinować???

pozdro
Anka
vel LadyRoot
L...@p...onet.pl