Re: The Boy With The Incredible Brain

From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: The Boy With The Incredible Brain
Date: Sat, 09 Aug 2008 01:24:13 +0200

michal pisze:

> Wielokrotnie mi się zdarzało, że jakiś fajny sen, uświadomiony po
> przebudzeniu, potrafiłem sobie przedłużyć przez ponowne zaśnięcie w tym
> właśnie konkretnym celu. Jednak najczęściej po ponownym przebudzeniu nie
> mogłem sobie przypomnieć obrazów ze snu, choć pozostawało wyraźne
> wrażenie, że kontynuacja miała miejsce.

Ja osobiscie nigdy nie doznałem podobnych rzeczy. Nic nadzwyczajnego mi
sie nie przytrafia. Znam jedynie uczucie deja-vu bo pare razy w
dziecinstwie mi sie przytrafiło.
Zarodki lucid dreaming tez mogly sie pojawiac, kiedy po prostu we snie
nagle sobie uswiadamiałem że to tylko sen i że wolno mi robic wszystko
na co mam ochote. Ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o tym zjawisku.

--
"Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
inne rezultaty."