Theatrum Anatomicum

11. Data: 2002-06-08 20:35:27

Temat: Re: Theatrum Anatomicum
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to moze i ja cos dodam. Musze przyznac, ze otworzylam te stone z
> pewna obawa i sie potwierdzila. Balam sie wlasnie tego, ze beda to

nie przejmuj się jackiem :))) osoba pisząca z golfmaster@... to znany troll
jacek aka Ekspiert aka Dariusz - przeszukaj archiwum tej grupy - od lat
wypisuje tu różne bzdury pseudo naukowym językiem ;)

--
Rafał 'Raf256' Maj

12. Data: 2002-06-08 21:57:40

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj no czlowieku.
Czy ty jestes chory, czy masz jakies problemy , czy cos ci dolega,
ze nie potrafisz jak inni
nigdy prowadzic normalnej dyskusji .
Gdzie wejdziesz, na jaka grupe, to wszyscy uciekaja, dostaja bolow
brzucha, gdy musza czytac te offtopiki, te bzdury.

Czy nie potrafisz jak inni porzadni ludzie nauczyc sie, ze usenet
sluzy do dyskusji na temat w naglowku, zgodnie z tematem,
zgodnie z tematyka grupy dyskusyjnej ?
Czy cierpisz na jakies dolegliwosci, ktore uniemozliwiaja udzial w
dyskusji i zachowywanie sie zgodnie z obowiazujacymi zasadami i normami
?
Czy twoim celem jest szkodzenie na usenecie ?
Dostales juz wiele ostrzezen i kazdy twoj chamski, napastpliwy
post laduje w abuse
i tak dlugo tak bedzie, az nauczysz sie zasad spoleczenstwa
demokratycznego i zasad usenetu.

Checesz tak cale lata trollowac i zasmiecac usenet ?

Po to place za internet, aby smieci nie musial czytac.

Naucz sie choc raz na 100 postow napisac zgodnie z tematem dyskusji.
Temat to Theatrum Anatomicum.

Za kazdy offtopic bedziesz ladowal w abuse.
Wszystkie grupy ktore offtopikujesz schodza na psy, ludzie zamiast
dyskutowac merytorycznie usuwaja sie przed agresorem.

Co sie z toba dzieje i na czym polega twoj problem .
Wystarczy wejsc do archiwum i przeczytac ostatnie 100 twoich postow,
wszystkie to offtopic, agresja.

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
> jacek aka Ekspiert aka Dariusz - przeszukaj archiwum tej grupy - od lat
> wypisuje tu różne bzdury pseudo naukowym językiem ;)

wysuwajaca sie zastawka w sercu?
padaczka / drgawki / drżenia/?
padaczka/drgawki/drżeni a/?
kaszel po zaprzestaniu palenia