Thuje- problem

1. Data: 2005-07-04 14:13:02

Temat: Thuje- problem
Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Elo,

Sory za byc moze lamerskie pytanie ale jest calkowicie poczatkujacym
ogrodnikiem ;) Kupilem sobie w tym roku 3 thuje (niestety nie powiem
jakie z nazwy), posadzilem w dobrej ziemi, posypalem nawozu, podlewalem
a one zaczely mi od srodka brazowiec. Nie mam pojecia czemu, kupilem w Obi
jakies swinstwo do pryskania na jakies choroby ale wydaje m isie ze to nie
pomaga, nie wiem co powinien z tym zrobic, moze jakies rady z waszej
strony?? Co to moze byc??

pzdr,
--
daniel

2. Data: 2005-07-06 10:07:47

Temat: Re: Thuje- problem
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc?

Te drzewka,które można kupić w super marketach często czekają na kupca w
kiepskich warunkach.A bywają również zainfekowane grzybem,albo inszym
wirusem.Moja rada-nie kupuj nigdy w supermarketach.Tam są thujowe
drzewka;)).

3. Data: 2005-07-06 11:06:40

Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiepskich warunkach.A bywają również zainfekowane grzybem,albo inszym
> wirusem.Moja rada-nie kupuj nigdy w supermarketach.Tam są thujowe

Drzewka faktycznie kupilem w Praktikerze i wszystkie 3 ktore tam kupilem
choruja w przyszlosci postaram sie juz nie kupowac w Marketach.

pzdr,
--
Daniel

Wieloletnie rosliny na balkonie