Timotei do wlosow brazowych

1. Data: 2004-04-25 17:34:53

Temat: Timotei do wlosow brazowych
Od: "Ania Granica" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie czy ktoras z was uzywala juz tego szamponu ... czy daje on
jakies efekty np. poglebia kolor czy cos takiego jestem bardzo ciekawa bo
cena bardzo niska

1. Data: 2004-04-25 17:36:30

Temat: Re: Timotei do wlosow brazowych
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Granica wrote:
> mam pytanie czy ktoras z was uzywala juz tego szamponu ... czy
> daje on jakies efekty np. poglebia kolor czy cos takiego jestem > bardzo
ciekawa

Dołączam się do pytania. Kupiłam sobie jakiś czas temu szampon Avonu do
włosów ciemnych, ale jakoś nie zauważyłam pogłębienia koloru.

> bo cena bardzo niska

Ile kosztuje?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-25 17:54:58

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Granica wrote:

> mam pytanie czy ktoras z was uzywala juz tego szamponu ... czy daje on
> jakies efekty np. poglebia kolor czy cos takiego jestem bardzo ciekawa bo
> cena bardzo niska

Nie zauważyłam, żeby koloryzował, ale moje rude włosy są po nim cudne --
złote wręcz i błyszczą jak szalone. Te złote refleksy są naprawdę
zachwycające! I chociaż nie zagwarantuję, że na każdych włosach będzie
taki efekt, to myślę, że te 6-8 zł możesz zaryzykować =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-04-25 20:21:45

Od: Ania ND <p...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachwycające! I chociaż nie zagwarantuję, że na każdych włosach będzie
> taki efekt, to myślę, że te 6-8 zł możesz zaryzykować =]

Na moich włosach też widać - mam ciemnobrązowe - nabrały kasztanowych
refleksów, leciutko sie rozjaśniły, są gładkie i lśniące - jednym słowem
polecam :)

1. Data: 2004-04-25 20:38:30

Od: "Tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na moje wlosy dziala tragicznie. Sa suche, jakies takie lamliwe i
szorstkie, no po prostu tragedia!!!
Najlepszy szampon z ekstraktem henny jest firmy Straubal ( koszt 17 zl za
250 ml), ale ostatnio nigdzie go nie ma. Teraz uzywam Yves Rocher (15 zl za
200 ml), ale nie daje nawet w polowie takiego efektu ja Straubal..... Coz
musze szukac skwapliwiej...

Pozdarwiam
Tiara

1. Data: 2004-04-26 05:57:44

Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Granica <g...@g...pl> napisał(a):

> mam pytanie czy ktoras z was uzywala juz tego szamponu ... czy daje on
> jakies efekty np. poglebia kolor czy cos takiego jestem bardzo ciekawa bo
> cena bardzo niska

Ja go mam. Szampon jak szampon. Nie poglebia koloru, wlosy wcale sie
bardziej nie blyszcza, ba, zaczely mi wlosy bardziej wypadac. Dobrze, ze
konczy mi sie butelka. Wiecej nie kupie.

Krusz.

1. Data: 2004-04-26 05:59:41

Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania ND <p...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):
> Na moich włosach też widać - mam ciemnobrązowe - nabrały kasztanowych
> refleksów, leciutko sie rozjaśniły, są gładkie i lśniące - jednym słowem
> polecam :)

No wlasnie! Wiedzialam, ze cos mi nie gra. Mam z natury bardzo ciemnobrazowe
wlosy i po tym szamponie nieco wyplowialam. Jestem gleboko rozczarowana :(
Ostatnie, czego moglabym sobie zyczyc, to rozjasnienie wlosow...

Krusz.

1. Data: 2004-04-26 06:40:49

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> 200 ml), ale nie daje nawet w polowie takiego efektu ja Straubal..... Coz

Witam, widzialam Straubal w Drogerii Natura, wlasnie za 17 zl i w
Auchan.(ale w wawie)
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-04-26 14:39:10

Od: "Ania Granica" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NO wlasnie wczoraj sobie nim wloski umylam i jakos duzo ich w wannie
zostalo....a rano nie moglam ich opanowac tak sie elektryzowaly jak nigdy
...ale zapaszek mialy baardzo ladny i jedynie to chyba jest jedynym plusem
tego szamponu... poprostu przereklamowany....

1. Data: 2004-04-26 16:48:56

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna wrote:

> No wlasnie! Wiedzialam, ze cos mi nie gra. Mam z natury bardzo ciemnobrazowe
> wlosy i po tym szamponie nieco wyplowialam. Jestem gleboko rozczarowana :(
> Ostatnie, czego moglabym sobie zyczyc, to rozjasnienie wlosow...

Czyli Timotei z henną polecamy rudym i brunetkom, które chcą nieco
zrudzieć, do tego tym z raczej mocnymi i odpornymi na wypadanie włosami.
Ale to wypadanie to nie reguła, mi wypadać garściami zaczęły gdzieś w
połowie ogólnie zachwalanego Petrole (aż się zastanawiam, czy Petrolami
nie myć nóg, na żyletkach bym oszczędziła ;]) Za to po tym Timotei ani
włosek mi nie wyszedł.

Pozdrawiam,
Karola

Maskowanie się