Tipsy

1. Data: 2003-12-22 18:31:01

Temat: Tipsy
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
noszę się z zamiarem zrobienia sobie tipsów jak dotąd miałam tipsy akrylowe,
o żelowych słyszałam niepochlebne opinie... natomiast kosmetyczka polecała
mi tipsy porcelanowe - miał ktoś? czy są lepsze od akrylowych?
Będe wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-22 18:40:13

Temat: Re: Tipsy
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadia" <s...@w...pl> wrote in message
> noszę się z zamiarem zrobienia sobie tipsów jak dotąd miałam tipsy >
akrylowe,

juz nie masz? po co bylo zdejmowac, niszczyc sobie paznokcie - zeby teraz
znowu tipsy zakladac?? nie rozumiem...

> o żelowych słyszałam niepochlebne opinie... natomiast kosmetyczka polecała
> mi tipsy porcelanowe - miał ktoś? czy są lepsze od akrylowych?

sa delikatniejsze- mniej trwale i delikatniej wygladajace oraz nieco drozsze

Marlene

1. Data: 2003-12-22 18:41:05

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlene" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
> juz nie masz? po co bylo zdejmowac, niszczyc sobie paznokcie - zeby teraz
> znowu tipsy zakladac?? nie rozumiem...

Jak dotad.. zdjelam je 3 miesiace temu:) teraz znow chce

> sa delikatniejsze- mniej trwale i delikatniej wygladajace oraz nieco
drozsze

uj to z dwojga zlego lepsze porcelanowe czy zelowe?

Sadia

1. Data: 2003-12-22 18:53:07

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadia" <s...@w...pl> wrote in message

> uj to z dwojga zlego lepsze porcelanowe czy zelowe?

jedwabne :)
a tak serio to musisz wyboru dokonac sama :)
najwazniejsze jest, aby tipsow nie zdejmowac jak sie znudza! ma byc to
decyzja dlugofalowa, bo inaczej to nie ma sensu...
wybierz takie, jakie ci sie podobaja, porownaj ceny zalozenia i
uzupelniania. akrylowe sa najtrwalsze, ale tez wygladaja sztucznie. zelowe
sa delikatniejsze, porcelanowe i jedwabne sa piekne, ale drogie i moga byc
nietrwale. Jesli np. piszesz duzo na komputerze, w gre wchodza tylko
akrylowe i zelowe, chyba ze bedziesz miec jakies 'udoskonalone' porcelanowe
czy jedwabne. Baardzo wiele zalezy od manicurzystki - od jej umiejetnosci.
ja osobiscie mam paznokcie naturalne, ale mialam kiedys akrylowe i bylam
zadowolona.
poszukaj na ten temat w archiwum i na www.

Marlene

1. Data: 2003-12-22 19:04:34

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja osobiscie mam paznokcie naturalne, ale mialam kiedys akrylowe i bylam

Pisze duzo na komputerze za to np nie mam stycznosci z detergentami, nie
sprzatam nie piore.. jedynie wlosy myje w jakiejs chemii;) wiec hmm sie
zastanawiam miedzy zelowymi a porcelanowymi.... no coz chyba wybiore zelowe
ze wzgledu na komputer.
Dziekuje serdecznie za odp.

Sadia

1. Data: 2003-12-22 19:10:59

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> [...]
> teraz znowu tipsy zakladac?? nie rozumiem...

> sa delikatniejsze- mniej trwale i delikatniej wygladajace oraz nieco

A ja mam takie pytanko odnośnie tipsów:
Czy zawsze trzeba zakładać, że mogą się odłamać i odpaść, czy po prostu ja
miałam je źle założone i dlatego tak się stało?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-22 20:15:32

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy zawsze trzeba zakładać, że mogą się odłamać i odpaść, czy po prostu ja
> miałam je źle założone i dlatego tak się stało?

Ja osobiscie mialam tipsy jeden raz i juz wiecej nie chce,
ale moja kolezanka z pracy nosi je caly czas od prawie roku
i jest bardzo zadowolona.
Z tego co pamietam tylko raz sie jej zlamal i raz odpadl
(pod wplywem mocnego uderzenia w futryne drzwi!),
poza tym nigdy nic podobnego sie niestalo.

Podejrzewam wiec, ze sa dosc dobrze zrobione.

Sylwia

1. Data: 2003-12-22 20:20:51

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Malanowicz wrote:
> [...]
> (pod wplywem mocnego uderzenia w futryne drzwi!),
> poza tym nigdy nic podobnego sie niestalo.
>
> Podejrzewam wiec, ze sa dosc dobrze zrobione.

Ja się zastanawiam, czy w moim przypadku tipsy miałbyby w ogóle sens.
Uprawiam sport, przy kompie spędzam średnio kilka godzin dziennie i nie
wiem, czy one zbyt szybko by mi się nie połamały. Słyszałam też o
przedłużaniu na formie i właściwie moja manikiurzysta bardziej tę metodę mi
polecała. Co o niej sądzicie?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-22 20:32:07

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem, czy one zbyt szybko by mi się nie połamały. Słyszałam też o
> przedłużaniu na formie i właściwie moja manikiurzysta bardziej tę metodę

Ta kolezanka, o ktorej pisze (a wlasciwie jest ich dwie i chodza
do tego samego salonu) zaklada tipsy dlatego, ze ma bardzo "slaba"
wlasna plytke paznokcia. Sklonna do rozdwajania sie, pekania i lamania.
Tipsy pozwalaja jej utrzymac paznokcie w lepszym stanie.
Nie zauwazylam aby miala jakis problem przy pisaniu na komputerze,
co najwyzej inni sie denerwuja, ze bardzo stuka w klawisze (ale to ich
problem:)).
Sportu nie uprawia, poza gimnastyka raz w tygodniu.
Ma za to sporo do czynienia z substancjami chemicznymi, poniewaz conajmniej
dwa w miesiacu sama farbuje sobie wlosy:).

Wedlug mnie, tipsy ladnie wygladaja, ale jezeli nie masz
wiekszych problemow z paznokciami to niepolecam, poniewaz po ich
usunieciu plytka paznokcia wyglada niedobrze (zeby nie powiedziec zle) i
niezdrowo.
Nie jestem pewna czy gra jest warta swieczki.

--
Sylwia

1. Data: 2003-12-22 21:15:51

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadia" <s...@w...pl> wrote in message
> no coz chyba wybiore zelowe ze wzgledu na komputer.

chyba to bedzie dobry wybor :)

> Dziekuje serdecznie za odp.

prosze bardzo :)

Marlene

perfumy diora
Krem z kwasami owocowymi ktory najlepszy
brwi skubać czy woskiem
Wesołych Świąt
Puder mokry & suchy Diadem