Tłuszcz a zdrowie

1. Data: 2001-04-04 11:31:28

Temat: Tłuszcz a zdrowie
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytaliście?

http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=208872&dzia
l=010600

sadyl

1. Data: 2001-04-04 11:58:57

Temat: Re: Tłuszcz a zdrowie
Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> ...
> Czytaliście?
>
> http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=208872&dzia
l=010600

Oj jakie to miłe :-)))
To może nie umrę zbyt wcześnie.

A nie widział ktoś artykułu na temat nieszkodliwości kapusty jedzonej w
hurtowych ilościach?
Podświadomie (i fizycznie też ;-) czuję że kapusta jest niezdrowa, ale może
mi się tak tylko wydaje?
:-)))
Marta

1. Data: 2001-04-04 11:59:22

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oj jakie to miłe :-)))
> To może nie umrę zbyt wcześnie.
>
> A nie widział ktoś artykułu na temat nieszkodliwości kapusty jedzonej w

to znaczy 3 kg lepek dziennie?

> Podświadomie (i fizycznie też ;-) czuję że kapusta jest niezdrowa, ale
może
> mi się tak tylko wydaje?
> :-)))
> Marta

Ja zawsze slyszalam, ze jest bardzo zdrowa, tylko niektorzy maja klopoty z
trawieniem, szczegolnie, gdy myslac -kapusta -wcinaja bigos.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-04 18:35:05

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Czytaliście?

Czytalismy :))
Zawsze uwazalam i uwazam, ze jesc trzeba wszystko
byle w rozsadnych ilosciach !!!
Ania

1. Data: 2001-04-04 18:35:56

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@i...pl> wrote

> [...]
> hurtowych ilościach?
> Podświadomie (i fizycznie też ;-) czuję że kapusta jest niezdrowa, ale

A niby dlaczego kapusta jest taka niezdrowa ???
Ania

1. Data: 2001-04-05 05:44:44

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejski" <a...@v...ca>

> może

> A niby dlaczego kapusta jest taka niezdrowa ???

Zjedz glówkę na jedno posiedzenie, to się przekonasz ;-)
Ja, niestety jestem nałogowcem, i zjem tyle kapusty ile jest w domu (pod
każdą postacią - smażona, duszona, sparzona na gołąbki, surówki, nawet całe
surowe liście lubię ;-)) - mój rekord życiowy to wielka miska młodej kapusty
którą kiedyś chciałam sobie ukisić na małosolną - to były dwie duże główki +
papryka. Wymieszałam z solą, posmakowałam ... a wieczorem od tego smakowania
miska była już pusta :-(
Lepiej nie mówić co działo się z moim żołądkiem następnego dnia.
Żeby nie kusić losu kupuję sobie teraz tylko gotowe surówki z kapusty - góra
30dkg dziennie, ale co to za życie ;-)
Marta

1. Data: 2001-04-05 10:20:11

Temat: Odp: Tłuszcz a zdrowie
Od: "g_now" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czytalem tez kiedys ksiazke gostka (sorry ale nie pamietam tytulu ani autora
ale napewno to POLAK) który wrecz zalecal odzywiac sie tylko i wylacznie
miesem (i to niekoniecznie chudym) i podrobami
bo tak naprawde to przyjrzyjcie sie calej faunie - ociezale grubasy to
zawsze roslinozercy (od dinozaurów poczawszy)

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-04-05 13:09:53

Temat: Re: Odp: Tłuszcz a zdrowie
Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Apr 2001 12:20:11 +0200, g_now <n...@p...com> wrote:
> [...]
>bo tak naprawde to przyjrzyjcie sie calej faunie - ociezale grubasy to
>zawsze roslinozercy (od dinozaurów poczawszy)

To chyba dlatego, że roślinki nie uciekają :-))))

Iwona

1. Data: 2001-04-06 01:15:00

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@i...pl> wrote

> [...]
> Lepiej nie mówić co działo się z moim żołądkiem następnego dnia.
> Żeby nie kusić losu kupuję sobie teraz tylko gotowe surówki z kapusty -

Wczoraj zrobilam do obiadu salatke z czerwonej kapusty.
Maz stwierdzil ze czerwonej kapusty nie lubi, syn jak Tatus nie je
to On tez nie, zjadlam wiec sama. Obiadu jako takiego nie jadlam
tylko miche kapusty wsunelam. Nic mi nie bylo. Zreszta pamietam
czasy kiedy w moim rodzinnym domu kisilo sie kapuste jesienia
spoooooooro tej kapusty ladowalo u mnie w brzuchu i tez nie
paamietam jakichs przykrych momentow z tym zwiazanych :))
Tylko bigosu nie zjem duzo, ale taka pusta kapuste bez miecha czemu nie ??
Ania

1. Data: 2001-04-09 11:00:19

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytalem tez kiedys ksiazke gostka (sorry ale nie pamietam tytulu ani autora
> ale napewno to POLAK) który wrecz zalecal odzywiac sie tylko i wylacznie
> miesem (i to niekoniecznie chudym) i podrobami...

Autorem jest dr Jan Kwaśniewski, a książek napisał kilka - m.in. "Dieta
optymalna", "Tłuste życie". Polecam, daje do myslenia.

Dieta na cholesterol poszukiwana
Kluski slaskie inaczej :)
ziarno sezamu...
OT - jeszcze o pryszczycy