Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d4ab822$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4b06ab$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c0b68$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4ccc24$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4d795f$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4dbb3d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4e9eb2$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4f664f$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<5d502e8e$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<5d50bc53$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5d5526ad$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5d574744$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Sat, 17 Aug 2019 11:43:44 +0200

W dniu 17.08.2019 o 02:15, Izaura pisze:

> Teraz w USA wybory, to może tego tak nie widać, jednak cały czas
> rośnie napięcie w handlu
>
> Tu nie chodzi o robienie laski.
> W chwili obecnej, mamy bardzo zbieżne interesy z interesami USA, w tym
> rejonie świata. Jest to tak ważny interes, że jesteśmu gotowi płacić
> im, by chcieli utrzymywać u nas jakieś istotne się siły zbrojne.
> Niemcy już w kilka lat po zjednoczeniu przebierają nogami, by zacząć
> krecić lody z Rosją na naszym trupie. Rosja także woli niemieckie
> jabłka. Teraz dochodzi kwestia Chin, z budowa 'Pasa i Szlaku', co może
> [...]

I przynajmniej ja mam wielką nadzieję że będzie reelekcja dla Trumpa.
Zdecydowanie najlepszy prezydent z tych co pamiętam. Nagle przestali
masowo ginąć ludzie w świecie w ramach amerykańskiej" walki o wolność i
demokrację".  I aura światowego spisku przestała być tak wyrazista.

Z tą laską to był tylko cytat - chodziło o zdanie pewnego baarrrdzo
prominentnego polityka który wyraził swoje zdanie poza kamerami. A on
chyba wiedział co mówi.

W naszym interesie to żyć sobie w spokoju i nie wtrącać się między wódkę
a zakąskę, a już w żadnym wypadku nie opowiadać się po którejś ze stron.
A już robienie bazy wypadowej dla nich na swoim terytorium to czyste
samobójstwo. Co masz na myśli z tym trupem, że niby mamy coś i siebie
tak cennego że Rosja czy Niemcy tylko  czekają aby zająć nasz Kraj?
Najwyższy czas rzeczowo ocenić co może dla nasz być dobre, i teraz i w
przyszłości.

Niestety nie! Poza Łosiami były to samoloty przestarzałe, na tyle że nie
były w stanie nawiązać walki z niemieckimi analogami. Natomiast Łoś mimo
tego że w miarę nowoczesny nie mógł nam się do niczego przydać. Już
Karaś mimo tego że przestarzały był bardziej przydatny. W sumie Niemcy
też korzystali z takiego latającego złomu - Ju87. Ale w ich
blitzkriegach to właśnie ten śmieszny samolocik miał bardzo duży udział.
Kolejna lekcja lekcja na przyszłość - kupować taki i tylko taki sprzęt
który może się przydać do obrony kraju.

Może potrzebna była zmowa dwu armii w pakcie przeciw trzem armiom, z
których dwie były uważane za autentycznie największe.. No bo jak to jest
- my możemy, a inni to już nie?