Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d50bc53$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5d5526ad$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5d574744$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d57cc4f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5d57f1a6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5d74bd9a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5d777a57$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Sun, 22 Sep 2019 12:52:50 +0200

W dniu 15.09.2019 o 06:40, j...@o...pl pisze:

> [...]
dawno napisałem dobitnie, że chcę, aby popłynął przez Polskę;

> Nie, nie wiem kto, oświeć mnie jeśli to możliwe.

Ci co się przedstawiali i przedstawiają jako wielcy polscy patrioci.

> nie rzekomo, a prawdziwie Polska była okradana.
> butelkę koniaku po operacji każdy każdemu darować może w dowód wdzięczności.
> co do najgrubszych ryb to też wiadomo, że istniejące "prawo" nie dopuszcza
> nawet takiej możliwości, żeby Tuska czy Komorowskiego, a nawet Wałęsę
> postawić w stan oskarżenia.
> co do grubych ryb jest bardzo podobnie, bo przecież nie zabiorą podstawczykowi
> stojącemu pod budką z piwem, który podpisał sie pod jakimś dokumentem,
> a miliony zgarnęli inni.

To gdzie wyroki i konfiskaty nielegalnego mienia?

Wg niektórych - nie można,.

Jak nie dopuszcza to dlaczego jeszcze taki gniot funkcjonuje? Osobiście
myślę że nie ma argumentów aby stawiać przed sądem. Pamiętam prośby
Jaruzelskiego o wyrok, tymczasem cenny był tylko w stanie ciągłego
oskarżenia.

> tak, TVP jest pod kontrolą państwa; wszelkie inne główne media, w tym Polsat,
> pod kontrolą stron nieprzychylnych naszemu Narodowi.
> oczywiście, że mierzi mnie trochę ta PIS-owska bałwochwalskość, jednak przeżyję
> jakoś, choć we wspaniałym humorze niekoniecznie.

Zapominasz że wszystkie tego typu media podlegają obowiązkowi
koncesyjnemu, i to kto te koncesje przyznaje. W Polsce niestety nie ma
miejsca na obiektywne media. To że akurat P**t grzmi przez trochę
mniejszą tubę propagandową to nie znaczy że jest jakiś anty wobec reżymu.

> proszę nie myl demokracji na zachodzie z naszą; u nas jej troszkę na ten czas
> jest; na zachodzie, w niedawnych czasach też Anglii, demokracji nie uświadczysz.
>
> jacek

I nie mylę.