Re: To ja tylko...;)

1. Data: 2007-06-18 16:14:37

Temat: Re: To ja tylko...;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze w odpowiedzi na post Marka, ale chciałem jeszcze kilka
słów:) Odsubskrybowałem już psm, wiec via google.

To nie fochy, to życie. Muszę zakończyć pewne sprawy w starej pracy i
przygotować sie do podjęcia nowej, stad decyzja o ucieczce z grupy;
może na stałe, może na jakiś czas (znając życie możliwe, że kiedyś
wrócę - oni zawsze wracają). Trolle i Jurki wszelkiego rodzaju
niespecjalnie mogą mnie dotknąć, bo mam swój system wartości i wierzę
w naukę jako sposób na wytłumaczenie świata; wiem też, że medycyna
jako nauka może ludziom pomagać, czego wielokrotnie doświadczałem jako
lekarz (i pacjent).

Wszystkich życzliwych pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa. Jurkowi
nadal życzę, zeby zmądrzał:)

Teraz już naprawdę macham,

m.

2. Data: 2007-06-19 00:53:15

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-18 18:14 m...@g...com pięknie wystukał/a:

> [...]
> lekarz (i pacjent).
>
> Wszystkich życzliwych pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa. Jurkowi

No to trzymaj się :-)
Pewnie za granicę już jedziesz (pisałeś coś o tym któregoś dnia).
Życzę Ci samych sukcesów, radości w życiu zawodowym i osobistym.

--
animka

3. Data: 2007-06-19 11:44:20

Temat: Re: To ja tylko...;)- ja tez znikam
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

3maj sie Marku!!! Moj mail znasz, bedziemy w kontakcie.

W zwiazku z "bardzo przyjaznym" nastawieniem do lekarzy na tej grupie ja
rowniez koncze tutaj swoja obecnosc.

pozdr. Wszystkich lekarzy i Przyjaciol

casus

4. Data: 2007-06-19 11:48:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> słów:) Odsubskrybowałem już psm, wiec via google.
>

> Wszystkich życzliwych pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa. Jurkowi

Jurek Twojej rady posłuchał ileś lat temu, mimo, że Cię nie znał...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-06-19 11:54:05

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(-a):
> Jurek Twojej rady posłuchał ileś lat temu, mimo, że Cię nie znał...:)))

Jezusie - Maryjo, co to musiało być wcześniej! Continuez!

--
Krzysiek, EBP
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

6. Data: 2007-06-19 18:01:36

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

19.06.2007: casus wrote:

> W zwiazku z "bardzo przyjaznym" nastawieniem do lekarzy na tej grupie ja
> rowniez koncze tutaj swoja obecnosc.
>
> pozdr. Wszystkich lekarzy i Przyjaciol

Nie wiem po co to obrażanie się? Większość grupowiczów pewnie jest przyjaźnie
nastawiona, a mamy demokracje.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

7. Data: 2007-06-20 07:24:34

Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3maj sie Marku!!! Moj mail znasz, bedziemy w kontakcie.
>
> W zwiazku z "bardzo przyjaznym" nastawieniem do lekarzy na tej grupie ja
> [...]

Panowie, dajcie spokoj... Na wszystkich newsgrupach zrobil sie balagan.
Teraz kazdy gowniaz ma dostep do internetu.

Mam swoje zdanie na temat strajkow lekarzy i ich wymagan co do
wynagrodzenia ale o tym moge sobie pogadac z zona czy kolega w pracy.
Ale zeby obrazac obcych ludzi na grupie?... Dodam, ze jestem tuz przed
habilitacja i zarabiam 2tys zl...
Casus, bardzo czesto pomagasz na grupie i nie odchodz :-) Skonfiguruj
filtry w czytniku newsgrup, bedziesz mial troche spokoju :-)

Pozdrawiam, krzysn

8. Data: 2007-06-22 14:58:34

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

to moze ogranicz konwersacje z Jurkiem nieuleczalnie_namolnym, ale wpadaj tu
czasem?

h.

9. Data: 2007-06-22 15:03:02

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> W zwiazku z "bardzo przyjaznym" nastawieniem do lekarzy na tej grupie ja
> rowniez koncze tutaj swoja obecnosc.
>
> pozdr. Wszystkich lekarzy i Przyjaciol

ja bardzo prosze nie przesadzac. znam patalachow i cud-lekarzy, pisalam o tym na
grupie. Strajki i rządania placowe popieram, nieudzielanie pomocy i znieczulice
i bez strajkow potepiam.

zdrowia i pieniedzy zycze lekrzom i pacjentom
h.

10. Data: 2007-06-22 21:51:32

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-22 16:58 Hania pięknie wystukał/a:

> [...]
> przygotować sie do podjęcia nowej, stad decyzja o ucieczce z grupy;
>
> to moze ogranicz konwersacje z Jurkiem nieuleczalnie_namolnym, ale

M.B chyba za granicę do pracy wyjechał.

--
animka

fibrynogen