To jak?

211. Data: 2010-08-09 17:14:48

Temat: Re: To jak?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Zginela ci cala rodzina w katastrofie?
> Komus w ogole _cala_ rodzina zginela? Nawet kaczce nie, mamusia mu
> jeszcze zostala. I siostrzenica, o ktore sobie nagle przypomnial.

I kot!
I.

212. Data: 2010-08-09 19:27:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2010 15:26:51 +0200, Chiron napisał(a):

> Tak, byli to polscy patrioci. Nie byli oni częściowymi patriotami. Nie można
> służyć 2 panom. Bogu świeczkę- diabłu ogarek- niech żyje nowy Kościół
> Świętego Spokoju.

W rodzinie MŚK byli Polacy o wybitnie niemieckobrzmiącym nazwisku, którzy
odmówili podpisania volkslisty i trafili do obozów koncentracyjnych. Wg
Vilar to idioci przecież, bo powinni kochać i Niemcy, i Polskę, i życie
uratować. Dla nich jednak było oprócz życia coś ważniejszego :->

213. Data: 2010-08-09 21:06:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i3n61a$alc$11@node2.news.atman.pl...

> Masz rację, to może być różnica pokoleniowa.
> Ale z drugiej strony, realnie spokojnie dogaduję się ze wszystkimi
> "pokoleniami". Czy to starszymi, czy młodszymi.

Ja również. Kiedy na tapecie pojawia się temat polityki albo religii,
wycofuję się rakiem. Nie ma sensu próbować godzić wody z ogniem.

> Ale odmienność zawsze jest wyzwaniem.
> Czasami przekraczającym nasze zasoby cierpliwości i siły? (ale to już
> kwestia treningu. Jak na razie poległam tu na Pimpku i w dodatku wcale
> mi nie wstyd :-))). Nie trawię gościa, nie czytam go, uważam za totalnie
> nieciekawą jednostkę. )

Ja nie ukrywam, że wiele rzeczy mnie denerwuje i że głośno to
manifestuję. Nie trzymam w sobie złych emocji, bo te prędzej czy później
znajdą ujście najczęściej niekontrolowane.
Pimpek jest małym i mało zabawnym klaunem. Teatrzyk w którym gra jest
chyba słabo opłacany, bo jego rola do wybitnych tutaj nie należy.
Jedyne co Pimpek potrafi to strzelać ślepakami zza krzaka. W osobistej
konfrontacji _zawsze_ leży i kwiczy.

--

Paulinka

214. Data: 2010-08-10 06:08:27

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Sender wylazło do ludzi i marudzi:

> Ależ nie wymagam od Ciebie, byś tak się z antagonistą bratał.

Powiedziałby raczej, że szmacił tak jak on inwektywami,
na których zasadność nie masz raczej wpływu.

> Fakty-cznie. Fakty tutaj mocno widać, natomiast z dostrzeżeniem
> interpretacji jakąś trudność mam. Może powinnam lustereczko przetrzeć.
>
> Qra

Wyjaśnijmy sobie może jedno i prosiłbym ciebie tutaj o odrobinkę
skupienia. Otóż antypatia twojej koleżanki do mnie stanowi co prawda
marną, ale zawsze to jakąś rekompensatę za obrzydzenie intelektualne,
które we mnie wzbudziła i wzbudzała już od jakiegoś czasu.
I tylko dlatego doceniam poniekąd twoją miernotę, którą przynajmniej nie
jesteś w stanie nikogo rozczarować.
S.

215. Data: 2010-08-10 06:19:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marchewka napisał:

> I kot!
> I.

o Jezu, ep ep

--
bla

216. Data: 2010-08-10 06:21:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez po chwili oddechu wdeplnelam tutaj. I sie okazuje, ze w niezle
> gowienko.
> I.

to wszytsko za duza wilgotnosc w powietrzu

--
bla

217. Data: 2010-08-10 07:35:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Łódzcy przemysłowcy mówili o sobie per "lodziermensh"- mieli niemieckie
> pochodzenie i często niemiecki był ich jedynym językiem. W czasie 2 wojny
> często spokojnie wyjaśniali hitlerowskim urzędnikom, że oni mówią tylko po
> niemiecku, ale ich serce jest polskie. Niektórzy zapłacili za to cenę
> najwyższą.
> Tak, byli to polscy patrioci. Nie byli oni częściowymi patriotami. Nie
> można służyć 2 panom. Bogu świeczkę- diabłu ogarek- niech żyje nowy
> Kościół Świętego Spokoju.
>
> --
> Chiron

To kawałek mojej historii rodzinnej i mój pra-pra-pra dziadek.
Pra-pra-babcia była już warszawska.
Jedno co mnie dziwi, to to, że oni jakoś koligacili się w obrębie
niemieckiej wspólnoty. Np. córka pra-pra-babci wyszła za pra-dziadka o
niemieckich korzeniach już w Warszawie. Zastanawiałam sie kiedyś, czy
istniała tu jakaś mniejszość, enklawa niemiecka. Może kiedyś pogrzebię i
sprawdzę.

Także widzisz Chironie, no kulą w płot. Kulą w płot. Jak zwykle?

MK

PS. A a'propos ogarka. Jak się miewają Twoje horoskopy?

218. Data: 2010-08-10 07:36:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Vilar to idioci przecież, bo powinni kochać i Niemcy, i Polskę, i życie
> uratować. Dla nich jednak było oprócz życia coś ważniejszego :->

I widzisz Ixi, znowu wyszłaś... na Ixi.
Odsyłam do postu wyżej.

MK

219. Data: 2010-08-10 21:03:58

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to wszytsko za duza wilgotnosc w powietrzu

To pewnie ten drewniany krzyz tak paruje.
I.

PO wprowadza socjalizm
Precyzja obrazu rzeczywistości dla zagubionych.
ból psychiczny
No to mamy w Polsce wojnę religijną.
W rocznicę Powstania