Re: To jak?

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: To jak?
Date: Mon, 09 Aug 2010 23:06:14 +0200

Vilar pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i3n61a$alc$11@node2.news.atman.pl...

> Masz rację, to może być różnica pokoleniowa.
> Ale z drugiej strony, realnie spokojnie dogaduję się ze wszystkimi
> "pokoleniami". Czy to starszymi, czy młodszymi.

Ja również. Kiedy na tapecie pojawia się temat polityki albo religii,
wycofuję się rakiem. Nie ma sensu próbować godzić wody z ogniem.

> Ale odmienność zawsze jest wyzwaniem.
> Czasami przekraczającym nasze zasoby cierpliwości i siły? (ale to już
> kwestia treningu. Jak na razie poległam tu na Pimpku i w dodatku wcale
> mi nie wstyd :-))). Nie trawię gościa, nie czytam go, uważam za totalnie
> nieciekawą jednostkę. )

Ja nie ukrywam, że wiele rzeczy mnie denerwuje i że głośno to
manifestuję. Nie trzymam w sobie złych emocji, bo te prędzej czy później
znajdą ujście najczęściej niekontrolowane.
Pimpek jest małym i mało zabawnym klaunem. Teatrzyk w którym gra jest
chyba słabo opłacany, bo jego rola do wybitnych tutaj nie należy.
Jedyne co Pimpek potrafi to strzelać ślepakami zza krzaka. W osobistej
konfrontacji _zawsze_ leży i kwiczy.

--

Paulinka