To moja zasługa he,he,he

1. Data: 2003-03-10 22:51:53

Temat: To moja zasługa he,he,he
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ile nowych twarzy na grupie.Cieszy to boletusa niezmiernie.
"Stare rekiny"))) oczywiście w mniejszości,czasem jeszcze
z przyzwyczajenia skopią kogoś odruchowo,ale sądzę,że tak
wyglądają na grupie agonalne drgawki:)))
Apeluję do WAS- nowi bywalcy,NIE DAJCIE SIĘ ZWAPNIAŁYM WYŻERACZOM!!!
Ja z początkiem roku włożyłem kij w to "mrowisko" i oto efekt-cała
armia nowych,świetnych grupowiczów.BRAWO,BRAWO i CHWAŁA WAM.

"Profesorom"-wstąpiłem na moment,jestem niejako przejazdem.
Nie cieszcie się,nie wróciłem.

Pozdrawia boletus

2. Data: 2003-03-10 23:20:56

Temat: Re: To moja zasługa he,he,he
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:66ce.0000037e.3e6d1709@newsgate.onet.pl...

> Ja z początkiem roku włożyłem kij w to "mrowisko" i oto efekt-cała
> armia nowych,świetnych grupowiczów.BRAWO,BRAWO i CHWAŁA WAM.

A zajaczek w Kaliforni tupnal nozka i bylo trzesienie ziemi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-03-11 08:06:44

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Mar 2003 b...@o...pl wrote:

> [...]
> Ja z początkiem roku włożyłem kij w to "mrowisko" i oto efekt-cała
> armia nowych,świetnych grupowiczów.BRAWO,BRAWO i CHWAŁA WAM.

A ja glupi, myslalem ze to ozywienie spowodowane jest wiosna.

Pozdr.

D.P.

4. Data: 2003-03-11 09:26:33

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   armia nowych,świetnych grupowiczów.BRAWO,BRAWO i CHWAŁA WAM.
>
>   "Profesorom"-wstąpiłem na moment,jestem niejako przejazdem.

Absurd. To nie twoja zasługa tylko moja.

Lucjan2

5. Data: 2003-03-11 09:35:09

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Absurd. To nie twoja zasługa tylko moja.
>
>                    Lucjan2

Nie podstawiaj nogi gdy konie kują.
Jam to przeciez uczynił.

boletus

6. Data: 2003-03-11 09:50:01

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy, drugi i czwarty. A wracac mi do szeregu. I zadnych mi tam he,he,he.
Bo to przeciez ja tą "elitę" wychowuję.

Lucjan

7. Data: 2003-03-24 12:44:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl wrote:

> Pierwszy, drugi i czwarty. A wracac mi do szeregu. I zadnych mi tam he,he,he.
> Bo to przeciez ja tą "elitę" wychowuję.

"Tę", nie "tą", niezależnie o tego, co rozumiesz przez elity :->
Wiosna, boletusy się rozmnażają...

Krycha&Co(ty)

Grusza Red Bartlett
pomóżcie poczatkujacej ogrodnicy:)