Guzmania

1. Data: 2003-03-10 13:19:19

Temat: Guzmania
Od: "EWA" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie poradzić jak dbać o tą roślinkę? Otrzymałam przepiękną sztukę i
narazie znam tylko jej nazwę. Jak podlewać, jakie warunki oświetlenia lubi?
Dziękuję z góry za ewentualne uwagi i porady. Ewa

2. Data: 2003-03-11 10:53:17

Temat: Odp: Guzmania
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EWA <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4i2s0$q8i$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
lubi?
> Dziękuję z góry za ewentualne uwagi i porady. Ewa

Guzmania nalezy do rodziny ananasowatych. Potrzebuje cieplego stanowiska
(20-25 C) w lecie i 18-20 C zima. Oswietlenie umiarkowane. Wilgotnosc
wysoka. Przy podlewaniu nalezy nalewac wode do lejka. Nawozic mocno
rozcienczonym nawozem (polowa stezenia) w lecie co 2 tyg. w zimie co 4 tyg.
Wazne ! Po przekwitnieciu roslina obumiera, ale nie martw sie, trzeba po
prostu oddzielic odrosty boczne i przesadzic je do nowej doniczki, w ten
sposob rowniez ja rozmnozysz.

powodzenia
samaki

Co to moze byc na krzwie