jest wiosna

1. Data: 2003-03-10 07:58:30

Temat: jest wiosna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Sa skowronki i od piatku caly czas nadaja
2. Sa czajki
3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki
No to chyba juz?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-03-10 08:04:10

Temat: Odp: jest wiosna
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> [...]
> 3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
> 4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
> 5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki

Pewnie, że już. Skalnice mają pąki, powyłaziły iryski, psizęby, koty się
marcują, sikoreczki świergocą, tylko to błoto po kolana denerwuje,
aczkolwiek to tez charakterystyczne dla wiosny.
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-03-10 08:24:17

Temat: Re: Odp: jest wiosna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Pewnie, że już. Skalnice mają pąki, powyłaziły iryski, psizęby, koty się
> marcują, sikoreczki świergocą, tylko to błoto po kolana denerwuje,
> aczkolwiek to tez charakterystyczne dla wiosny.

Wczoraj bym nabrala gora do kalosza :-)
I pomylec, ze w sobote, tuz przed deszczami, przelecialam z pazurkami przez
ogrod, bo takie wzruszone szybciej wysycha...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2003-03-10 08:27:48

Temat: Odp: Odp: jest wiosna
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> ogrod, bo takie wzruszone szybciej wysycha...

No to ci zazdroszczę. U mnie jeszcze za mokro na pazurki, nawet jeszcze
gdzieniegdzie leży śnieg.Tam u was, na południu, chyba jest cieplej.
Kaśka

5. Data: 2003-03-10 08:41:00

Temat: Re: Odp: Odp: jest wiosna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ci zazdroszczę. U mnie jeszcze za mokro na pazurki, nawet jeszcze
> gdzieniegdzie leży śnieg.Tam u was, na południu, chyba jest cieplej.

Ostatnie dni sa naprawde cieple (i co wazne, noce tez). W piatek nawet
obeschlo na tyle, ze dalo sie lazic normalnie po grzadkach. A potem
przyszla niedziela z deszczem...
Sniegu juz nie ma, nawet lod w rowach sie prawie stopil, Odra i mniejsze
rzeczki calkiem wolne. Marzanne mozna wodowac :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-03-10 08:44:09

Temat: Odp: Odp: Odp: jest wiosna
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Ostatnie dni sa naprawde cieple (i co wazne, noce tez). W piatek nawet
> obeschlo na tyle, ze dalo sie lazic normalnie po grzadkach. A potem
.
U nas prawie nie padało, ziemia jeszcze zamarznięta i woda nie wsiąka, ale
widzę przez okno, że niebo sie przejaśnia i zaczyna świecić słoneczko, chyba
będzie piękny dzień.:-)))

,a wg prognoz miało się przejaśnić dopiero wieczorem.
Kaśka

7. Data: 2003-03-10 09:22:04

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

U mnie sniegu jeszcze sporo, chociaz gdzieniegdzie widac ziemie. Iwa
powiekszyla paki, a sikorki faktycznie spiewaja (rzeklbym nawet, ze od ponad
miesiaca), dzwonce tez (nawet gawrony :) . W zeszlym tygodniu spiewal kos
(tak na pol regulatora).

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2003-03-10 10:39:17

Temat: Re: jest wiosna
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Na Wysoczyźnie Siedleckiej śnieg prędko nie zniknie :-( Koty
marcują, sikorki się kręcą a kruki szukają miejsca na gniazdo. Mój barometr
idzie w górę i nie wiem co o tym myśleć (tylko bez aluzji).
Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki 1007 hPa

9. Data: 2003-03-10 11:26:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a) w wiadomości: ...
>kruki szukaj? miejsca na gniazdo

Czy aby napewno kruki? Cos pozno...

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2003-03-10 12:14:01

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisała
w wiadomości news:Xns933A5B3C3C1C0ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> [...]
> 3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
> 4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
> 5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki

Tak, to już wiosna, w sobotę
1. Obudzilem się
2. Prześwietliłem drzewka i krzewy owocowe
3. Pobieliłem wapnem ww. (taki lokalny zwyczaj)
4. Rozkopczykowałem róże, przyciąłem
4. Cieszyłem się z corką kwitnącym pierwszym krokusem (żółtym) - o oczarze
kwitnącym od dwóch tygodni nie wspomnę
5. Wywiozłem 6 taczek piasku/żużla z pobocza drogi, pozostałość po MZUiM

Na pierwszy rzut oka wszystko przezimowało.
Sądząc po dzisiejszej pogodzie - roślinność eksploduje na dniach;-)

Serdeczne, słoneczne, ciepłe
pozdrowienia z Górnego Śląska

Jan_jr

Szczepienie drzew