jest wiosna

11. Data: 2003-03-10 13:17:13

Temat: Re: jest wiosna
Od: "kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Sa skowronki i od piatku caly czas nadaja
> 2. Sa czajki
> 3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
> 4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
> 5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki
> No to chyba juz?

Zima jest ukryta! Mało szpadla nie złamałem. 3 cm błota, a pod spodem
lód!

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

12. Data: 2003-03-10 13:32:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Junior" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak, to już wiosna, w sobotę
> 1. Obudzilem się
> 2. Prześwietliłem drzewka i krzewy owocowe
> 3. Pobieliłem wapnem ww. (taki lokalny zwyczaj)
> 4. Rozkopczykowałem róże, przyciąłem
> 4. Cieszyłem się z corką kwitnącym pierwszym krokusem (żółtym) - o oczarze
> kwitnącym od dwóch tygodni nie wspomnę
> 5. Wywiozłem 6 taczek piasku/żużla z pobocza drogi, pozostałość po MZUiM

A ja po ogrodzie w rakach chyba musze chodzic. Po odwilzy scisnal
mroz i wszystko zlodowacialo. Ale na za tydzien przepowiadaja okolo
+20C. To moze ta wiosna jednak przyjdzie?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2003-03-10 14:29:54

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
> 4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
> 5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki

Podpuszczasz Ewo. Do astronomicznej jeszcze trochę.
A taka rzeczywista zacznie się gdziś w okolicy 25 kwietnia.
Jerry

14. Data: 2003-03-10 14:42:01

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl wrote in news:66ce.000001a0.3e6ca161@newsgate.onet.pl:

> Podpuszczasz Ewo. Do astronomicznej jeszcze trochę.
> A taka rzeczywista zacznie się gdziś w okolicy 25 kwietnia.

E tam!
Wlasnie wrocilam z O.Bot.
Ranniki sa? Sa!
Krokusy sa? Sa!
Przebisniegi sa? Sa!
Wawrzynek jest? Jest! (co prawda rozwinely sie nedzne resztki, ktore nie
zmarzly w styczniu, ale zawsze)
Rododendron dahurski jest? Jest! (co prawda jeszcze nie do konca
rozwiniety, ale za dwa dni...)
To co mi sie tu imputuje?
Co prawda w lykend znow wszystko zmarznie, ale na razie jest wiosna!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2003-03-10 14:48:45

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwiniety, ale za dwa dni...)
> To co mi sie tu imputuje?
> Co prawda w lykend znow wszystko zmarznie, ale na razie jest wiosna!

I az żal, że to wszystko dokladnie szlag trafi!
Bo jeszcze -15, -18 będzie!
Przepraszam za odzieranie ze złudzeń.
Jerry

16. Data: 2003-03-10 14:52:13

Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
> 3. Dzikie gesi lataja w te i wewte
> 4. Leszczyny zaczynaja powolutku pylic
> 5. Przebisniego juz widac, krokusy zacynaja miec kolorowe czubki
Może, pierwsza noc od 4 miesięcy bez mrozu :)
CEzar

17. Data: 2003-03-10 14:56:45

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

[...]
> No to chyba juz?

Chyba już -- przed chwilą na Długiej pokazywało 13.8 st. C...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewnej niewieście z Bilbao
rozbijać atomy się chciało.

18. Data: 2003-03-10 15:06:21

Temat: Re: Odp: Odp: jest wiosna
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Narobilyscie mi obie apetytu na wiosne i pojechalam jej szukac na swojej
dzialce, ale niestety jeszcze jej nie ma, mokro, ziemia zamarznieta, widac
tylko kielki przebisniegow i krokusow. Ale pare takich dni jak dzisiaj i
wszystko ruszy.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Ktarzyna Tkaczyk napisała w wiadomości: ...

>Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

19. Data: 2003-03-10 15:16:57

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Chyba już -- przed chwilą na Długiej pokazywało 13.8 st. C...

A asfaltu? :-P
Pozdrowienia - Ewa Sz. wiosennie rozbrykana, poki co!

20. Data: 2003-03-10 15:23:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> oczarze kwitnącym od dwóch tygodni nie wspomnę
> 5. Wywiozłem 6 taczek piasku/żużla z pobocza drogi, pozostałość po

Janie juniorze!
Moim osobistym zdaniem najbardziej niepodwazalnym dowodem na przyjscie
wiosny jest Twoj punkt 1. :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz. wiosenna

> Jan_jr

Szczepienie drzew