To moze podejdzmy ontopicznie do antysemityzmu

11. Data: 2013-06-29 13:43:28

Temat: Re: To moze podejdzmy ontopicznie do antysemityzmu
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sztetl.org.pl/pl/term/4,antysemityzm/

12. Data: 2013-06-29 14:32:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:51ce834e$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...
> To naprawde ciekawe.

Ze nawet w tym watku szalency znalezli sobie miejsce. Poki co sami szalency
:-( Az musialem w googlach sprawdzac, by wszystko KFem wyciete.

13. Data: 2013-06-29 15:53:25

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 08:48, Ghost pisze:
> [...]
> przykladzie dowolnego egzemplarza, ze zjada mnostwo czasu - widac na
> grupach (mkarwan, chiron itp).
>
> Czy sa jakies inne "antynacjonalizmy" w swiecie rownie angazujace swych
> wyznawcow (i majace ich w porownywalnej liczbie)?
>
> Glownym czynnikiem musi tu byc wplyw spoleczny (bo niby jak inaczej),
> tylko co jest istoniejsze - wychowanie w domu, grupa rowiesnicza,
> spolecznosc lokalna?
>
> Ciekaw jestem opinii, pozniej napisze co uslyszalem od pewnego polskiego
> zyda mieszkajacego w Izraelu o polskiej wersji antysemityzmu :-)

trudno powiedzieć. ja nie jestem ani
za zydami ani przeciwko nim.
mam taką naturę, że boje się nienawidzieć.
choć ostatnio przeraża mnie fakt, że jest osoba
którą naprawde nienawidze, tyle że tu znów jest
podział, bo nawet jeśli, to nie zamierzam jej szkodzić.
paradoksalnie im bardziej kogos nie lubie, tym
bardziej sie od niego separuje.

--
nienawidzę nienawidzić

14. Data: 2013-06-29 16:07:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ps.com...

> Jest taka reguła: kiedy w porywie serca komuś pomożesz tak bardzo, jak on
> Tobie nie byłby w stanie, budzi to tylko u niego agresję.

Nadludziom podludzie ratowali życie- za nic się do tego nie przyznają. Jak
to? Oni, naród wybrany przez samego Boga mieli by być wdzięczni komus
niewiele lepszemu od zwierząt, stworzonemu żeby im służyć?!

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

15. Data: 2013-06-29 16:19:07

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2013 16:07, Chiron pisze:
[...]
> Nadludziom podludzie ratowali życie- za nic się do tego nie przyznają.
> Jak to? Oni, naród wybrany przez samego Boga mieli by być wdzięczni
> komus niewiele lepszemu od zwierząt, stworzonemu żeby im służyć?!
Nadczłowiek to ktoś, kto potrafi wznieść się ponad swoje ograniczenia i
słabości, wyzwolić się z wewnętrznych i zewnętrznych kajdan, pielęgnować
swojego ducha. Termin, który przywołujesz został zwulgaryzowany przez
nazistów a obecnie jest przywoływany przez opcję narodowo-katolicką po
to aby wskazać znowu tzw. kozła ofiarnego do pałowania, np. wyznawców
islamu, gejów, socjalistów.

16. Data: 2013-06-29 16:25:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
> [...]
> słabości, wyzwolić się z wewnętrznych i zewnętrznych kajdan, pielęgnować
> swojego ducha. Termin, który przywołujesz został zwulgaryzowany przez
Dotąd- może być
>a obecnie jest przywoływany przez opcję narodowo-katolicką po to aby
>wskazać znowu tzw. kozła ofiarnego do pałowania, np. wyznawców islamu,
>gejów, socjalistów.

Wiesz- w takim razie proszę o konkretne wypowiedzi- ze trzy- liderów opcji
narodowo- katolickiej, w której nawołują do pałowania muzułmanów,
homoseksualistów czy socjalistów.

17. Data: 2013-06-29 17:39:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 16:19:07 +0200, CookieM napisał(a):

> (...)Termin, który przywołujesz został zwulgaryzowany

Nie widzę tutaj niczego wulgarnego, ba, widzę systemowe działanie,
opracowane w najdrobniejszych szczegółach i konsekwenynie realizowane:
http://mpompadour.blogspot.com/2013/03/fabryka-nadlu
dzi-lebensborn.html

> przez
> nazistów a obecnie jest przywoływany przez opcję narodowo-katolicką

Coś Ci się aby nie pomyliło?
""Goje rodzą się po to, by służyć Żydom. Po co goje są tak naprawdę
potrzebni? Będą pracować, będą orać, będą zbierać plony. My zaś będziemy
tylko siedzieć i jeść jak panowie(...) Gdyby goje nie mogli służyć Żydom
"nie mieliby po co istnieć"."
http://citisus.salon24.pl/484446,rabin-josef-owadia-
goje-rodza-sie-po-to-by-sluzyc-zydom

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

18. Data: 2013-06-29 19:43:04

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 10:02, zdumiony pisze:
> Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ja nie jestem antysemitą, natomiast antypolonizm jest faktem, Żydzi
> domagają się od Polski wielomiliardowych odszkodowań, poza tym chcą
> położyć łapę na gazie łupkowym

Sądzisz że domagają się odszkodowania bo nas nie lubią? I z tego samego
powodu ta oskoma na gaz?

Stwierdzam autorytatywnie, ze najsilniejsza pasja...
Chirek...
Polska a świat - 2
czemu takie matki istnieją :(
Dlaczego wstrzymujemy oddech gdy na cos oczekujemy