To może tak dla odmiany przepis na pizze ???

1. Data: 2003-04-14 16:31:05

Temat: To może tak dla odmiany przepis na pizze ???
Od: "depeszak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie, bardzo ładnie proszę o superancki przepis na pizze , zeby
mojej dziewczynie szczeka opadła

Wojtek

1. Data: 2003-04-14 17:58:02

Temat: Re: To może tak dla odmiany przepis na pizze ???
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "depeszak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> tak jak w temacie, bardzo ładnie proszę o superancki przepis na pizze ,
zeby
> mojej dziewczynie szczeka opadła

zamawiasz pizze w jakiejstam pizezerii powiedzmy ze takiej z tych lepszych
doplacasz panu ktory ma ja ostarczyc (a ten ma byc przystojnakiem jakims ..
takim... pomnikowymherosem) ;)
coby , jak dziewczyna otworzy drzwi
zobaczyla go ubranego tylko w ta pizze
zareczam ze szczeka na pewno jej opadnie
:)

Marta

1. Data: 2003-04-14 18:23:04

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:
> [...]
> coby , jak dziewczyna otworzy drzwi
> zobaczyla go ubranego tylko w ta pizze
> zareczam ze szczeka na pewno jej opadnie

Mala modyfikacja ;-)
Pan moze byc odrazajacy i tez jej szczeka opadnie.
Ewentualnie pizza moze byc wstretna i tez jej szczeka opadnie.
Ewentualnie mozesz uzyc googli, poszukac grupowych przepisow i cos
wykombinowac sam, bedzie zachwycona Twoim poziomem inteligencji, depesza
nie Marty ;-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-14 18:47:43

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ewentualnie mozesz uzyc googli, poszukac grupowych przepisow i cos
> wykombinowac sam, bedzie zachwycona Twoim poziomem inteligencji, depesza

... depesza nie Marty? ;)
walkie, jak juz ma ja zadziwiac to niechze juz ten pizzaman bedzie
przystojny ... tez bym tak chciala;) .. choc w sumie Kubusiek mi wystarczy
;)

Marta

1. Data: 2003-04-14 20:34:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> walkie, jak juz ma ja zadziwiac to niechze juz ten pizzaman bedzie
> przystojny ... tez bym tak chciala;) .. choc w sumie Kubusiek mi wystarczy

nie, jej ma szczeka opasc - nie napisal z jakiego powodu ;-) rownie
dobrze moze jej ja urwac i upuscic ;-)
a pizze to ja wole sama zrobic a Andrzej niech mi pomoze :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

gdzie w wwie tort ze zdjeciem jubilata?
cos orginalnego w wersji wege na obiad wielkanocny
Re: jak baszamel?
sernik z brzoskwinią
Witam