To powinno Was zaintersować!

1. Data: 2001-10-16 19:55:50

Temat: To powinno Was zaintersować!
Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez gnizdko
16 października 2001 09:48
Od początku przyszłego roku będzie możliwy dostęp do Internetu i telefonu
przez gniazdko elektryczne. Usługę będzie świadczyć spółka Pattern
Communications.

Firma będzie wykorzystywać w tym celu sieci energetyczne. Umożliwi to
świadczenie usług telekomunikacyjnych i przesyłu danych za pomocą
urządzenia, które będzie zamontowane w gniazdku elektrycznym.

Usługa ta będzie powszechnie dostępna, w tym dla klientów indywidualnych,
najprawdopodobniej na początku przyszłego roku. Nie wiadomo jeszcze ile
będzie kosztować.

Ceny na pewno będą konkurencyjne - powiedział Marcin Bodnar, prezes Pattern
Communications.

Jego zdaniem spółka planuje w pierwszym roku działalności podłączenie ok. 5
tys. użytkowników.

W środę Pattern Communications podpisała umowę o współpracy z firmą
Tel-Energo.

W sumie spółka współpracuje z pięcioma zakładami energetycznymi. Są to
zakłady z Warszawy, Krakowa, Śląska, Lublina i Poznania.

Z nowej usługi będą mogli korzystać klienci tych zakładów, a jest ich ponad
cztery miliony - powiedział Bodnar.

Pattern Communications jest spółką polsko-amerykańską. Działa w Polsce od
2000 roku. Pierwszy test nowej technologii spółka przeprowadziła w lipcu
tego roku w Warszawie.

Tel-Energo jest operatorem sieci światłowodowej. Działa na rynku przesyłu
danych i dzierżawy łączy.

--
Pozdrawiam, Pituś

2. Data: 2001-10-16 20:55:52

Temat: Re: To powinno Was zaintersować!
Od: <b...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Wszystko cacy, ale modem piekielnie drogi, a wiec spoko!

Przez gnizdko

3. Data: 2001-10-17 08:31:05

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@w...de> wrote in message
> Hej!
> Wszystko cacy, ale modem piekielnie drogi, a wiec spoko!

Jeśli wiesz coś więcej na ten temat to wal śmiało! Ile kosztuje obecnie taki
modem?

--
Pozdrawiam, Pituś

4. Data: 2001-10-17 15:23:47

Od: <b...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
No wiec propozycje tutaj, jezeli chodzi o modem dochodza do 1000 DM. Potem
oplata stala za dostep jest w granicach DSL Flat.(20 EU) Fakt, ze szybkosc jesz
2* wieksza, ale te cwaniaki ustawily sie tak, ze im wieksza szybkosc, tym
wiecej placisz. Jako ze ceny na swiecie sa smiesznie podobne (chodzi o czynnik
psychologiczny), to podejzewam ze w Polsce bedzie modem kosztowal 1000 PLZ a
dostep w granicach od 100 PLZ za miesiac.
Obym sie mylil!
Pozdrowienia

5. Data: 2001-10-17 16:00:53

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja, rozumiem modem pod kontakt.... a jak wywali korki ? ;-)
_____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C)Pearl

6. Data: 2001-10-17 17:38:31

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> wrote in message
> Ja, rozumiem modem pod kontakt.... a jak wywali korki ? ;-)

To się wkręci nowe.

--
Pozdrawiam, Pituś

7. Data: 2001-10-24 12:07:57

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> w news:006801c15724$4e840a80$2ba463d9@pol...
pisze tak:
> Ja, rozumiem modem pod kontakt.... a jak wywali korki ? ;-)

Gorzej, jak ktoś włączy młynek do kawy albo jakiś zdezelowany odkurzacz.
Żadne filtry nie pomogą. :-)

--
Pozdrawiam.
Pearl
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C)Pearl

Re: Advertise your services to ......... 2961
szukam
Historia sportu ON
Telepraca
Kto zna adres CEBRON-u?