To znowu ja. Tym razem: korektor.

1. Data: 2002-12-13 09:03:49

Temat: To znowu ja. Tym razem: korektor.
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Głupio mi już trochę zamęczać Was pytaniami, ale dotychczasowe odpowiedzi
są bardzo zachęcające.
Tym razem chodzi o korektor. Nie wiem czy są rózne rodzaje, ale chodzi mi
o coś takiego co pozwala ukryć drobne (niewielkie) przebarwienia skóry.
Moja żona (30 l., cera mieszana) do tej pory używała Avonu, ale nie jest
zbyt zadowolona, bo nie kryl zbyt dobrze i wyłaził spod podkładu.
Możecie polecić coś innego podając orientacyjną cenę?
Z góry dziekuje!

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-13 13:40:00

Temat: Re: To znowu ja. Tym razem: korektor.
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> napisał(a) w wiadomości

> Tym razem chodzi o korektor.

OK, juz nie trzeba. Znalazlem wątek news:3DF869CE.5E1D81A5@zlom.net

Pozdrawiam, Seva.
--
[Wegetariański niezbędnik] http://www.vege.pl/

1. Data: 2002-12-13 14:39:34

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana tutaj jako "Seva" napisała całkiem niedawno:

> Głupio mi już trochę zamęczać Was pytaniami, ale dotychczasowe
> odpowiedzi są bardzo zachęcające.

Spoko, spoko, w końcu po to jest ta grupa, nie? :) Jedni "zamęczają", inni
"odmęczają". ;))

> Tym razem chodzi o korektor. Nie wiem czy są rózne rodzaje, ale
> chodzi mi o coś takiego co pozwala ukryć drobne (niewielkie)
> przebarwienia skóry.

Jeżu, jeszcze kilka wątków i ekspert będziesz od kosmetyków! Przyda Ci się -
będziesz mógł zabłysnąć w towarzystwie koleżanek... (żony, naturanie!) ;)
Temat korektorów pojawił się całkiem niedawno w wątku "Korektor?" z 11
grudnia, zapoczątkowany przez Gosię.
Pozdrówka!
Iwonka

1. Data: 2002-12-16 08:51:15

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości

> OK, juz nie trzeba. Znalazlem wątek news:3DF869CE.5E1D81A5@zlom.net

Wlasciwie to jest jeszcze jeden bardzo dobry i BARDZO tani korektor - w
sztyfcie, firmy Bell.
Nie jest to moze szczytowe dokonanie kosmetyki kolorowej, ale jest bardzo
przyzwoity i to za smieszna cene - jakies 8 zl.

Kaska

1. Data: 2002-12-17 07:40:12

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <i...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Jeżu, jeszcze kilka wątków i ekspert będziesz od kosmetyków! Przyda
> Ci się - będziesz mógł zabłysnąć w towarzystwie koleżanek... (żony,
> naturanie!) ;)

Fajnie jest obserwować kobiet w drogeriach, kiedy proszę o konkretne
kosmetyki. Patrzą na mnie jak na kosmitę.
Ostatnio jedna z klientek kosmetycznego zapytała mnie :-) czy Neutrogena
Visibly Young to krem dla młodych mężczyzn. :-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279