To znowu ja ze swoim problemem :)

1. Data: 2002-11-01 19:31:26

Temat: To znowu ja ze swoim problemem :)
Od: "Krzysiuu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Pisalem do Was z prosba o rade, jak poderwac dziewczyne (watki: "Problem" :)))...
Bylem juz dwa razy bardzo zdesperowany i juz mialem TO zrobic, ale oczywiscie
wymieklem. Wiem, co mam jej powiedziec, ale nie wiem, jak pokonac jeszcze
kilka trudnosci: na przyklad to, ze ona nigdy nie jest sama. Nawet do domu
wraca z kolezanka. Odwolywac ja troche glupio. Poza tym - moze ona nie chce ze
mna rozmawiac? Wlasciwie nigdy nie podeszla do mnie sama (oprocz pierwszej
rozmowy:)) - zawsze mowi mi "czesc" (wlasciwie ja pierwszy, wiec odpowiada),
ale hmm... nie wiem :( Na razie bede sie meczyl do poniedzialku :(((
Zobaczymy, co wtedy bedzie :) Moze mi sie uda... Najwazniejsza jest jedna
rzecz - zastanawiam sie, czy nie ma chlopaka... I nie wiem, jak to sprawdzic
bez pytania jej. Jesli bym wiedzial, ze nie ma, bylbym pewniejszy i smielszy...

Ech... Co tu zrobic? Mecze sie tylko, bo zawsze wymiekam i ciagle nie moge
znalezc odpowiedniej okazji...

pozdrowienia,
Krzysiek

1. Data: 2002-11-01 21:30:49

Temat: Re: To znowu ja ze swoim problemem :)
Od: "Maja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiu,
troszke więcej wiary w siebie! Moze masz szanse spotkac ja na jakiejs
wspolnej imprezie? Podejdz do niej (nawet gdy sa obok niej kolezanki -chyba
cie nie pogryza) i zapytaj czy skoczy z Toba do kina lub gdziekolwiek
indziej. kolezanki moga jedynie jej pozazdroscic. Kobiety ubustwiają gdy sie
o nie zabiega i nawet jesli powie nie - to sie nie zniechecaj. Probuj
jeszcze raz. Uszy do góry, my na prawde was (facetow) potrzebujemy jak ryba
wody - więc musicie panowie mili probowac...
Nie lam sie, moze przyjdzie moment ze bedzie sama, ale po co czekac....?
powodzenia
maja

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-11-01 21:36:20

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:
[..]
> indziej. kolezanki moga jedynie jej pozazdroscic. [..]

Ależ co to za rada!? Nie zaczepia się ani nie podrywa
dziewczyny będącej w towarzystwie koleżanek bo nie kieruje
się swoją wolą, lecz tym jak wypadnie przed koleżankami.

Takie podejście to spalenie sprawy!

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-01 22:08:22

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiuu napisał:apukqe$99j$...@n...gazeta.pl...

bez urazy, ale ile masz lat?
dupowatość? ;)
ciri

1. Data: 2002-11-01 22:09:34

Od: "Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiuu" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ech... Co tu zrobic? Mecze sie tylko, bo zawsze wymiekam i ciagle nie moge
> znalezc odpowiedniej okazji...

Odczekaj jakieś 4 - 5 lat. Samo minie...

Yans

1. Data: 2002-11-01 22:16:23

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elita.pl

> Ależ co to za rada!? Nie zaczepia się ani nie podrywa
> dziewczyny będącej w towarzystwie koleżanek bo nie kieruje
> się swoją wolą, lecz tym jak wypadnie przed koleżankami.

g.prawda, kieruje się tym jak wypadnie przed nim
to fakt, że nie jest się wtedy sobą, ale qmpele
można wtedy traktować jak rywalki ;o)
mala

1. Data: 2002-11-02 13:32:28

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiuu" w news:apukqe$99j$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> Pisalem do Was z prosba o rade, jak poderwac

Zawsze bedziesz na wstepie zamieszczal taka retrospekcje? ;-P

> ona nigdy nie jest sama.

Widocznie lubi towarzystwo :) Zyczysz jej aby jak pustelnica siedziala na
uboczu? ;)

> Nawet do domu wraca z kolezanka.

I prawidlowo - czasy w sumie niebezpieczne :)

> Odwolywac ja troche glupio.

Dlaczego? Kolega nie mial ochoty z dziewczyna rozmawiac przy swiadkach
wiec poprosil ja o romowe na boku - zgodzila sie.
Do znajomej podszedl kiedys pewien chlopak i zaczal temat nie przejmujac
sie innymi. Inni zajarzywszy o co chodzi sami odeszli na bok pozostawiajac
ich samych sobie (w koncu ona i tak wszystko pozniej im opowie ;-P). Z
tym, ze to byly juz studia - w sredniej mlodziez nieco bardziej ciekawska
i mniej domyslna ;-P

> moze ona nie chce ze mna rozmawiac?

Mozliwe. Przekonaj sie o tym :) Jesli sie okaze, ze nie chce z Toba
rozmawiac to musze Cie zmartwic - pomniku za Twoje poswiecenie nikt Ci nie
wystawi, bo nie bedziesz pierwszym, ktory dostal kosza ;)

> Wlasciwie nigdy nie podeszla do mnie sama (oprocz
> pierwszej rozmowy:))

Kiedys podeszla do mnie na dyskotece pewna dziewczyna z kolezanka. Chociaz
byla z kolezanka to i tak bylem pod wrazeniem, ze sie na to zdobyla i tak
odslonila. Ona do Ciebie juz podeszla sama - zrobila ten pierwszy krok.
Nie moze jednak ciagle probowac i odwalac calej czarnej roboty za Was
dwoje. Sam tez musisz sie postarac. Daj jej odczuc, ze jest warta nawet
tego aby zaryzykowac podsmiechujki ze strony swiadkow.

> nie wiem :(

To ja zapytaj :)

> Na razie bede sie meczyl do poniedzialku :(((

Dobrze Ci tak :-> Miales wczesniej dzialac.

> Zobaczymy, co wtedy bedzie :)

To samo - wymiekniesz ;->

> Moze mi sie uda...

Zastanow sie co jest dla Ciebie najwazniejsze i co jestes w stanie
poswiecic. Bardziej dbasz o siebie, czy o pozory?

> Najwazniejsza jest jedna rzecz - zastanawiam sie, czy nie
> ma chlopaka...

Zapytaj ja o to. Przeciez to nie grzech. Jesli powie, ze tak to sie
wycofasz jesli nie chcesz ryzykowac. Ale wiedz jedno - jesli nawet ma
chlopaka to niczego nie przesadza ;)

> I nie wiem, jak to sprawdzic bez pytania jej.

Ale dlaczego jej nie chcesz o to zapytac? Serce Ci za to pytanie wyrwie?
;)

> Jesli bym wiedzial, ze nie ma, bylbym pewniejszy i smielszy...

Sraja muchy bedzie wiosna :)

> ciagle nie moge znalezc odpowiedniej okazji...

Okazji masz cala mase, ale jeszcze widac Ci nie zalezy za bardzo. Gdy
czlowiekowi na czyms zalezy to zrobi wszystko aby osiagnac cel - nic i
nikt mu w tym nie przeszkodzi.

pozdrawiam
Greg

mam dola