Re: To znowy ja ! - bliska paniki

Data: 2000-11-29 20:33:19
Temat: Re: To znowy ja ! - bliska paniki
Od: "MZ" <s...@p...com>

> wyglada na nerwice.
> Anhela.

uwazam, ze nie nalezy bagatelizowac tego problemu. Owszem moze to byc po
prostu nerwica. Ale nie mozna tego tak stwierdzic. Jesli pali pani
papierosy, ma przewlekle choroby (np. wrzody zoladka, cukrzyce, gruzlice),
dawno nie robila pani badan kontrolnych, tomografii lub rezonansu, proponuje
mimo wszystko skontaktowac sie z lekarzem (najlepiej prywatnie, mimo
kosztow) i poprosic, aby przyjrzal sie temu dokladniej. Zawroty glowy (i
bole) polaczone za zmianami pracy ukladu sercowo-naczyniowego (mowi pani o
skoku tetna, a niestety nie wiem jakie ma pani normalnie, ani jakie ma pani
cisnienie krwi) moze swiadczyc o powaznej chorobie (nawet CUN). Jesli
problem bedzie sie powtarzal (wiecej niz raz na 2-4 tyg), lepiej udac sie do
lekarza.