To znowy ja ! - bliska paniki

1. Data: 2000-11-29 13:33:27

Temat: To znowy ja ! - bliska paniki
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj siedzę sobie w pracy i nagle zakręciło mnie się w głowie a tętno
skoczyło do 117 chwila spokoju i juz wszystko ok.
Byłam u lekarza i nic nie stwierdziła .
Boję się, że kiedys tutaj padnę i znajdą mnie dopiero wieczorem - bo nie
wróce do domciu.
Co to - pomocy!
Joasia

--

JoannaS.

2. Data: 2000-11-29 14:05:29

Temat: Re: To znowy ja ! - bliska paniki
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu kochanie, idź do lekarza, jesli chcesz być zdrowa...
Tylko odpowiedz sobie na pytanie, czy aby na pewno chcesz. Bo stany lękowe
mogą się okazać dobrą walutą w stosunkach międzyludzkich. Do czasu...
Nie obruszaj się za mój bezpośredni ton, ale jeżeli uważasz, że masz
problem, to pomocy szukaj u specjalisty, a nie w internecie.
zdrowia,

Iwicz

Użytkownik Joasia <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9030e1$jnv$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-29 14:18:31

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwicz <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9032mn$7av$...@n...onet.pl...
> [...]
> Nie obruszaj się za mój bezpośredni ton, ale jeżeli uważasz, że masz
> problem, to pomocy szukaj u specjalisty, a nie w internecie.

Kiedy ja byłam u lekarza i wszystko jej opowiedziałam - i nic.
A to chyba nie jest normalne, że tak okropnie skacze mi tętno - nie stac
mnie na prywatne leczenie. Kiedyś miałam badania na tarczyce i ciś było nie
tak - może więc to wszystko od tego.
Niestety mojej pani doktor nie moge uprosić oskierowanie na badania - brak
pieniędzy od kasy chorych
Joasia
> Iwicz
> ps. nie gniewam się i nie pbrażam zdaję sobie sprawę że moja obecnośc może
was męczyć;-(
Ale ja naprawdę zawsze byłam i jestem wesoła
dziewczyną
Pozdrawiam
joasia

4. Data: 2000-11-29 16:06:29

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Nov 2000, Joasia wrote:

> Dzisiaj siedz? sobie w pracy i nagle zakr?ci?o mnie si? w g?owie a t?tno
> skoczy?o do 117 chwila spokoju i juz wszystko ok.
> By?am u lekarza i nic nie stwierdzi?a .
> Boj? si?, ?e kiedys tutaj padn? i znajd? mnie dopiero wieczorem - bo nie
> wróce do domciu.
> Co to - pomocy!
> Joasia
>
> --
>
> JoannaS.

wyglada na nerwice.
Anhela.

5. Data: 2000-11-29 16:14:30

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Nov 2000, Joasia wrote:

> U?ytkownik Iwicz <i...@p...onet.pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
> napisa?:9032mn$7av$...@n...onet.pl...
>
> Kiedy ja by?am u lekarza i wszystko jej opowiedzia?am - i nic.

ale Asiu, bez pomocy lekarza nic nie zrobisz. same rozmowy przez internet
nie pomoga Ci, jezeli jestec chora. radze jak najszybciej udac sie do
lekarza. wizyta lekarska nie jest az taka droga (30-40 zl) mozesz
zrezygnowac z innych rzeczy, przeciez zdrowie jest najwazniejsze.

> A to chyba nie jest normalne, ?e tak okropnie skacze mi t?tno - nie stac
> mnie na prywatne leczenie. Kiedy? mia?am badania na tarczyce i ci? by?o nie
> tak - mo?e wi?c to wszystko od tego.

tak, jest to mozliwe. problemy z tarczyca moga dawac podobne objawy do
stanu depresji czy nerwicy, a z Twoich postow wynika, ze to wlasnie Cie
martwi.
nie zwlekaj z wizyta u lekarza, naprawde warto zadbac o siebie.

Anhela.

6. Data: 2000-11-29 20:33:19

Od: "MZ" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> wyglada na nerwice.
> Anhela.

uwazam, ze nie nalezy bagatelizowac tego problemu. Owszem moze to byc po
prostu nerwica. Ale nie mozna tego tak stwierdzic. Jesli pali pani
papierosy, ma przewlekle choroby (np. wrzody zoladka, cukrzyce, gruzlice),
dawno nie robila pani badan kontrolnych, tomografii lub rezonansu, proponuje
mimo wszystko skontaktowac sie z lekarzem (najlepiej prywatnie, mimo
kosztow) i poprosic, aby przyjrzal sie temu dokladniej. Zawroty glowy (i
bole) polaczone za zmianami pracy ukladu sercowo-naczyniowego (mowi pani o
skoku tetna, a niestety nie wiem jakie ma pani normalnie, ani jakie ma pani
cisnienie krwi) moze swiadczyc o powaznej chorobie (nawet CUN). Jesli
problem bedzie sie powtarzal (wiecej niz raz na 2-4 tyg), lepiej udac sie do
lekarza.

7. Data: 2000-11-29 22:13:11

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a) w wiadomości: <9030e1$jnv$1@news.tpi.pl>...
>Dzisiaj siedzę sobie w pracy i nagle zakręciło mnie się w głowie a tętno
>skoczyło do 117 chwila spokoju i juz wszystko ok.

Czytalem kiedys o tzw. "zespole ciasnego kolnierzyka". Objawy bardzo
podobne.
Problem w tym, ze kobiety raczej nie nosza koszul z ciasnym kolnierzykiem.
:(

Adam B.

8. Data: 2000-11-30 02:56:09

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message
> [...]
> Byłam u lekarza i nic nie stwierdziła .
> Boję się, że kiedys tutaj padnę i znajdą mnie dopiero wieczorem - bo nie

A GDZIE to sie dzieje????
Kaska

9. Data: 2000-11-30 11:59:06

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martwi.
> nie zwlekaj z wizyta u lekarza, naprawde warto zadbac o siebie.

Anhela, a może wiesz czy problemy z tarczycą mogą spowodować też
lekki "wytrzeszcz oczu"?
Ewa

10. Data: 2000-11-30 12:11:10

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli lekarze nie mogą ustalić przyczyny spróbuj u energoterapeuty. NIC NIE
DZIEJE SIĘ BEZ PRZYCZYNY.MWS
> [...]
> Byłam u lekarza i nic nie stwierdziła .
> Boję się, że kiedys tutaj padnę i znajdą mnie dopiero wieczorem - bo nie

reportaż
Zatkany nos
Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa