Re: Tojad mocny

1. Data: 2003-11-07 06:00:09

Temat: Re: Tojad mocny
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:boaik1$6j4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 11/2003).

> Jeszcze może być to coś wyglądające jak mała cebulka z kiełkiem , co w
> kątach liści czasem się tworzy.
> Zasadziłam takie i tojad z tego wyrósł całkiem taki sam jak mateczny.

Ha! A wczoraj ekspedientka ze sklepu ogrodniczego wmawiała mi, że to drobne
nasionka i będą w sprzedaży na wiosnę !!! Ci ludzie pracujący w sklepach
ogrodniczych chyba nie kochają roślin. I to w dobie szalejącego bezrobocia.
> Pozdrawiam
Goldie

2. Data: 2003-11-07 09:24:55

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nasionka i będą w sprzedaży na wiosnę !!! Ci ludzie pracujący w sklepach
> ogrodniczych chyba nie kochają roślin. I to w dobie szalejącego

Z nasion też się rozmnaża.
Zdaje się , że niechcący w błąd Cię wprowadziłam mówiąc o rozmnażaniu już
rosnących u mnie tojadów .
Moje źródła podają , że jak z nasion chcesz wyprowadzać to zaraz po zbiorze
wysiać je trzeba.
Nie mam pojęcia jaki jest procent kiełkowania po ich przechowaniu.

Pozdrawiam
Kronopio

Re: z podróży do Hiszpanii
Re: orzech włoski