Toksyczność witamin

1. Data: 2001-09-23 07:58:08

Temat: Toksyczność witamin
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Problem polega na tym, że dowiedziałem się niedawno, iż Witaminy A i D mogą
mieć właściwości toksyczne gdyby je przedawkować. Bardzo proszę o wytłumaczenie
mi w jaki sposób można przedawkować te witaminy i na czym polega ich
toksyczność? Ile wynosi naturalne pozbywanie się nadmiaru tych witamin z
naszego organizmu? Jakie narządy naszego organizmu są najbardziej narażone na
nadmiar witamin? Gdyby byli Państwo na tyle uprzejmi i poradzili mi jakich
witamin i jak używać, aby było to bezpieczne byłbym wielce zobowiązany. Chodzi
mi głównie o zestawy kompleksu witamin lub inne podobne specyfiki.
pozostaję z poważaniem
--

Lucjan Szubert

2. Data: 2001-09-23 20:42:14

Temat: Re: Toksyczność witamin
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

-nie wiem- ale najlepiej stosowac sie chyba do ulotki na leku. naturalnie
wystepujace witaminy to chyba trudno przedawkowac chyba ze ktos zwykl jadac
15 kilo pomidorow dziennie:) nadmiar witaminy C jest pozbywany calkowicie z
organizmu. natomiast reszty lepiej za bardzo nie przedawkowac. zwykle
wystepuja efekty odwrotne do pozadanych. nadmiar wit. A powoduje problemy ze
wzrokiem. B12 wysuw dolnej szczeki do przodu:)

3. Data: 2001-09-24 13:41:15

Od: "kia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> B12 wysuw dolnej szczeki do przodu:)

W sam raz dla kogos z tylozgryzem? :)

Do nefrologa (urologa)
BioParoX
Zgoda na zabieg
Szukam ksiazek, skryptow o tematyce medycznej(anatomia, psychologia, pedagogika) w wersji elektronicznej.
kaszel u dziecka